نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس : گفتم ۱۰ «سوال» از وزیر اقتصاد ، نگفتم «استیضاح»

 نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس : گفتم  ۱۰ «سوال» از وزیر اقتصاد ، نگفتم «استیضاح»

ایرانا نوشت : نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفتم که در حال طراحی سوال از خاندوزی هستیم و بحثی از استیضاح مطرح نشد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رد خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفتم که در حال طراحی سوال از خاندوزی هستیم و بحثی از استیضاح مطرح نشد. سیدکاظم موسوی با رد خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفتم که در حال طراحی ۱۰ سوال درباره وضعیت اقتصادی و بورس از سید احسان خاندوزی هستیم و درباره استیضاح بحثی مطرح نشد.

رسانه‌ها امروز به نقل از سیدکاظم موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری ۵۰ امضا برای استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر دادند که بلافاصله این موضوع از سوی موسوی رد شد.

پست بعدی

چرا سریال «هجوم» حذف‌ شد؟

ی دسامبر 19 , 2021
ایسنا نوشت: سریال «هجوم» (Invasion) با بازی بازیگر ایرانی خارج از کشور، پس از چند قسمت، بدون توضیحی از سوی پلتفرم‌های داخلی پخش‌کننده حذف شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000