سلیمی نمین: شورای نگهبان به خطای خود اعتراف کند / رهبری گفتند به لاریجانی ظلم شده ، این ظلم باید جبران شود

سلیمی نمین: شورای نگهبان به خطای خود اعتراف کند / رهبری گفتند به لاریجانی ظلم شده ، این  ظلم باید جبران شود

جماران نوشت: عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا گفت: شورای نگهبان یک صفحه نامه برای ایشان نوشته است و این یک صفحه سست و غیر قابل پذیرش است. از نظر بنده باید یک زمانی این ادله شورای نگهبان اصلاح شود و شورای نگهبان در این زمینه به خطای خودش معترف باشد یا همانطور که رهبری گفتند ظلمی صورت گرفته است، این ظلم باید جبران شود.

عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا گفت: ادلّه ای که توسط شورای نگهبان برای ردصلاحیت آقای لاریجانی ارائه شده، بسیار سست و غیر قابل پذیرش است.

سلیمی نمین: ظلمی که به لاریجانی شده باید توسط شورای نگهبان جبران شود

او افزود: شورای نگهبان یک صفحه نامه برای ایشان نوشته است و این یک صفحه سست و غیر قابل پذیرش است. از نظر بنده باید یک زمانی این ادله شورای نگهبان اصلاح شود و شورای نگهبان در این زمینه به خطای خودش معترف باشد یا همانطور که رهبری گفتند ظلمی صورت گرفته است، این ظلم باید جبران شود. او در مورد پاسخگویی شورای نگهبان نسبت به علل ردصلاحیت ها گفت: امروز می توانم بگویم شورای نگهبان در این زمینه(ردصلاحیت لاریجانی) دقیق عمل نکرده است و حتما این قضیه جای اصلاح دارد.

21217

پست بعدی

«قهرمان» را، پل شریدر هم پسندید

ی دسامبر 19 , 2021
پل شریدر، فیلم سینمایی «قهرمان»، ساخته اصغر فرهادی را به عنوان یکی از ده فیلم برتر امسال معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پل شریدر، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و منتقد سرشناس آمریکایی، فهرستی از ده فیلم برتر سال را به انتخاب خود منتشر کرد. فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000