چالش جدید وزارت کشور با حزب اتحاد ملت: آذر منصوری حکم ممنوعیت از فعالیت اجتماعی دارد، نمی تواند دبیرکل شود

چالش جدید وزارت کشور با حزب اتحاد ملت: آذر منصوری حکم ممنوعیت از فعالیت اجتماعی دارد، نمی تواند دبیرکل شود

تسنیم نوشت: عضو مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، آخرین وضعیت بررسی فعالیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل در حزب اتحاد ملت را تشریح کرد.

مالک شریعتی عضو مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه فعالیت آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت طبق قانون تخلف است، گفت: خانم آذر منصوری با حکم دادگاه محرومیت اجتماعی داشته و فعالیت وی در این حزب غیر قانونی است.

وی با بیان اینکه کمیسیون ماده 10 احزاب بر اساس قانون نظر می‌دهد، ادامه داد: "پس از اینکه مجمع عمومی حزب اتحاد ملت برگزار شد. پرونده این حزب در کمیسیون ماده 10 بررسی شد و طبق نظراتی که از دستگاه‌های نظارتی مختلفی همچون قوه قضائیه و دادستانی اخذ شده و طبق اعلام نماینده دادستانی در جلسه کمیسیون خانم آذر منصوری محکومیت قطعی دارد و نمی‌تواند فعالیت حزبی داشته باشد".

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه خانم آذر منصوری با توجه به اینکه حکم محرومیت از فعالیت اجتماعی دارد نمی‌تواند عضو موثر حزب اتحاد ملت شود، عنوان کرد: حتی فعالیت وی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس نیز غیر قانونی بوده است.

عضو مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه دبیرخانه کمیسیون طی نامه‌ای به حزب اتحاد ملت نظرات خود را منعکس کرده است، تصریح کرد:حتی جلسه‌ای با اعضای حزب اتحاد ملت برگزار شده و نظرات کمیسیون نیز به صورت شفاهی به حزب اعلام شده است.

شریعتی با اعلام اینکه به خود خانم منصوری نیز اعلام شده که فعالیت حزبی وی غیرقانونی است، اظهار داشت: حزب اتحاد ملت باید فرد دیگری را به عنوان دبیرکل این حزب به کمیسیون ماده 10 احزاب معرفی کند.

گفتنی است طبق قانون احزاب، کمیسیون ماده ۱۰ در وزارت کشور تشکیل می شود.

231

پست بعدی

جانشین وزیر دفاع : دستاوردهای دفاعی کشور مرهون تفکر جهادی و فرهنگ بسیجی است

ی دسامبر 19 , 2021
مهر نوشت:جانشین وزیر دفاع گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای گوناگون دفاعی به دلیل روحیه، تفکر، نگاه جهادی و فرهنگ بسیجی آحاد نیروهای مسلح حاصل شده است. سردار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با اشاره به اینکه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000