اعلام رقم بودجه تخصیصی برای پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان

اعلام رقم بودجه تخصیصی برای پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان

فارس نوشت:نماینده مردم آباده در مجلس از موافقت سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص 5700 میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت مابقی پاداش پایان خدمت فرهنگیان خبر داد.

رحیم زارع نماینده مردم آباده گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با موافقت سازمان برنامه و بودجه 5700 میلیارد تومان از خزانه برای پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان تخصیص یافت.

وی افزود: این اعتبار همان طور که گفته شد از محل خزانه تخصیص یافته و مراحل پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان در حال پیگیری و انجام است.

21217

پست بعدی

انتقاد قالیباف از شیوه «تکراری و غلط»تصمیم گیری برای حل مشکلات اقتصادی در ۵۰ سال گذشته / باید کارآمدی دین در اداره جامعه محقق شود

ی دسامبر 19 , 2021
ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه تفکر و مدیریت مبتنی بر سنت الهی، تکنولوژی و علوم مهندسی در صنعت هوا فضای کشور شده است و در مقابل نتیجه تفکر و مدیریت غلط، صنعت خودروسازی کشور می باشد. محمدباقر قالیباف در افتتاحیه ششمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000