واکنش کرباسچی به داشتن فرزند پسر در پرونده رد صلاحیت لاریجانی

واکنش کرباسچی به داشتن فرزند پسر در پرونده رد صلاحیت لاریجانی

غلامحسین کرباسچی در صفحه توییتر خود نسبت به بخشی از پرونده رد صلاحیت علی لاریجانی واکنش نشان داد که در آن شورای نگهبان مدعی شده بود پسر علی لاریجانی با پسر کرباسچی رابطه اقتصادی دارند در حالی که کرباسچی اصلا پسر ندارد.

به گزارش خبرآنلاین ، در بخشی از پاسخ رئیس مجلس پیشین به نامه شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش آمده است: « آنقدر آقایان تدارکاتچی اطلاعات برای شورای نگهبان در کار خویش عجله داشتند که برحسب اطلاع موثق، اتهام دیگری نیز در روز بررسی صلاحیت اینجانب در شورا مطرح شد و آن شراکت پسر بنده با پسر آقای غلامحسین کرباسچی است. اولا: فرزندانم هیچ فعالیت اقتصادی ندارند. ثانیا سندی که طراحان به آن استناد کردند صرفا شباهت اسمی بوده، ثالثا: آقای کرباسچی به گفته خودشان اساسا پسری ندارند که بخواهند با فرزند اینجانب شراکت داشته باشد. آیا عده ای با دادن چنین اطلاعات مضحکی به دنبال لطمه زدن به جایگاه شورای نگهبان نیستند؟»

غلامحسین کرباسچی در صفحه توییتری خود در واکنش به سوال یکی از مخاطبانش که پرسیده بود قدم نو رسیده مبارک شنیدم پسردار شدید؟ نوشت: « از عطایای آقایان است!!!!»

کرباسچی.png

2121

پست بعدی

در کلاب هاوس خبرآنلاین مطرح شد؛ ظریف کارامدترین مذاکره کننده تاریخ معاصر است/ ما به جای فرصت خریدن داریم وقت کشی می کنیم

ش دسامبر 18 , 2021
در کلاب هاوس امشب خبرآنلاین با موضوع"ادامه مذاکرات وین؛ وقت کشی می کنیم یا فرصت می خریم؟" صاحب نظران و اساتید حاضر درباره موضوع مهم چشم انداز و مسائل مربوط به مذاکرات پیش روی وین به اظهار نظر پرداختند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شروع مجدد مذاکرات هسته ای در هفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000