توپ به زمین صدا و سیما افتاد / اعلام آمادگی دولت روحانی برای پاسخگویی مستند به ادعاهای پخش شده از آنتن

توپ به زمین صدا و سیما افتاد / اعلام آمادگی دولت روحانی برای پاسخگویی مستند به ادعاهای پخش شده از آنتن

آفتاب نیوز نوشت :. برای توجیه گرانی و افزایش قیمت کالاها و خدمات مردم، کاهش شدید ارزش پول ملی، سقوط سنگین شاخص بورس و … مطالبی ناقص و گاه بی‌اساس از سوی برخی مسؤلان دولت مطرح و توسط صداوسیما و دیگر رسانه‌های جریان همسو با دولت سیزدهم به‌طور یک‌طرفه در سطح وسیع بازنشر داده شده است.

پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم و به‌رغم شعارها و وعده‌های انتخاباتی، برای توجیه گرانی و افزایش قیمت کالاها و خدمات مردم، کاهش شدید ارزش پول ملی، سقوط سنگین شاخص بورس و … مطالبی ناقص و گاه بی‌اساس از سوی برخی مسؤلان دولت مطرح و توسط صداوسیما و دیگر رسانه‌های جریان همسو با دولت سیزدهم به‌طور یک‌طرفه در سطح وسیع بازنشر داده شده است. به‌منظور پاسخگویی به این شبهات، دولت دوازدهم اعلام کرده که در هر مورد آماده است تا به صورت مستند نسبت به پاسخگویی اقدام نماید. بنابراین انتظار می‌رود تا صداوسیما به‌جای پخش مباحث یک طرفه، با رعایت انصاف، فرصت لازم را برای رفع ابهام و شفاف‌سازی در اختیار مسئولان دولت دوازدهم قرار دهد.

2121

پست بعدی

فاجعه در انتظار قاتل نابخشودنی

ش دسامبر 18 , 2021
خراسان نوشت: «نابخشودنی» (The Unforgivable) محصول مشترک آلمان، آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۱ تولید شده و به تازگی توسط پلتفرم نتفلیکس انتشار یافته است. این فیلم را نورا فینگشیت فیلم ساز زن آلمانی ساخته که دو سال پیش در نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند خود، اثر تحسین‌شده «خراب‌کننده سیستم» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000