اکران فیلمی کمدی با بازی پیمان قاسمخانی و رامبد جوان

اکران فیلمی کمدی با بازی پیمان قاسمخانی و رامبد جوان

ایسنا نوشت: در حالی‌که قرار بود کمدی سیاسی «چپ راست» در جشنواره فیلم فجر سال گذشته رونمایی شود، سرانجام به اکران عمومی، آن هم تنها یک ماه پیش از جشنواره چهلم رسیده است.

«چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی فیلمی است که از زمان خبری شدن داستانش، به فیلم «مارمولک» دیگر اثر تهیه‌شده توسط منوچهر محمدی تشبیه می‌شود.

ساخت این فیلم که نامش به دو جناح سیاسی چپ و راست اشاره دارد، از سال ۱۳۹۸ شروع شد ولی با شیوع کرونا فیلمبرداری آن برای مدتی متوقف ماند. پس از تمام شدن مراحل فنی، «چپ، راست» متقاضی حضور در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شد ولی میزان ممیزی‌های فیلم آنقدر بود که آن را به یکی از حاشیه‌سازهای پیش از شروع جشنواره بدل کرد. این فیلم در نهایت از حضور در جشنواره بازماند و اخیرا در بازبینی مجدد شورای جدید پروانه نمایش مجوز اکرانش صادر شده است.

بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش، اکران فیلم «چپ، راست» که فعلا مشخص نیست تا چه حد دچار ممیزی شده، از روز چهارشنبه اول دی ماه آغاز می شود و پخش آن با شرکت نمایش گستران است.

پوستر این فیلم توسط عرفان بهکار طراحی و منتشر شده است.

در کمدی «چپ، راست» رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی و سروش صحت که هر سه سابقه ساخت آثار کمدی دارند، بازی کرده‌اند و در کنارشان به بازیگران دیگری همچون ویشکا آسایش، سارا بهرامی، ستاره اسکندری، مونا فرجاد و تینو صالحی هم می‌توان اشاره کرد.

۵۸۵۸

پست بعدی

اهدا عضو کشاورز دامغانی جان سه نفر را نجات داد

ش دسامبر 18 , 2021
با اهدای اعضای حیاتی زنده‌یاد معصومه قاضی، کشاورز دامغانی، سه بیمار چشم انتظار پیوند، حیات دوباره یافتند. به گزارش خبرآنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، زنده یاد معصومه قاضی در پی عارضه سکته مغزی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شده بود که با تایید مرگ مغزی وی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000