در سوگ پروفسور یوزف فان اس آلمانی

در سوگ پروفسور یوزف فان اس آلمانی

جناب پروفسور یوزف فان اس آلمانی، از محققان و مدرسان بزرگ و نامدار دانش الهیات بویژه کلام اسلامی درگذشت.

انا لله وانا الیه راجعون. بدینوسیله رحلت جناب پروفسور یوزف فان اس آلمانی، استاد بازنشسته دانشگاه توبینگن آلمان، از محققان و مدرسان بزرگ و نامدار دانش الهیات بویژه کلام اسلامی را به اطلاع می رساند.

ایشان طی مجلدات عدیده درزمینه کلام اسلامی تحقیقات عالیه از خود به یادگار نهادند و چندین بار برای گفت وگوهای الهیاتی و بین الادیانی به ایران دعوت شدند . فقدان این اسلام شناس کم نظیررا به عموم ارباب دانش وفضیلت به ویژه اساتید عالیقدر و پژوهشگران دانش الهیات تسلیت عرض می کنم. برای روان آن مردبزرگ آرامش در جوار حق متعال و برای عموم اهل معرفت سلامتی مدام و عزت مستدام از درگاه حضرت علیم علّام مسألت دارم.

* رئیس بخش مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم ایران

پست بعدی

ویتامین‌هایی که بیماران مبتلا به دیابت باید استفاده کنند

ش دسامبر 18 , 2021
ایرنا نوشت: کنترل دیابت ممکن است دشوار باشد؛ خواه بدن به انسولین مقاوم باشد یا اینکه انسولین کافی تولید نکند اما هدف کلی بازگرداندن سلامتی است. به نقل از هلث نیوز، ویتامین‌ها و مواد معدنی عناصری هستند که بدن برای عملکرد صحیح به آنها نیاز دارد. برای دیابتی‌ها، کمبودها می‌توانند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000