حمایت از عملکرد صدا و سیما در ماجرای حمله به گوهر عشقی

حمایت از عملکرد صدا و سیما در ماجرای حمله به گوهر عشقی

فارس نوشت : کارشناس مسائل سیاسی گفت: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد که نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

محمدکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به خط دروغ خبری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در مورد گوهر عشقی و روشن‌سازی مسئله توسط صدا و سیما، اظهار داشت: ضد انقلاب یک اصل ثابت را در راهبرد تبلغاتی خود دنبال می‌کنند و آن اینکه با بهانه و بی بهانه انقلاب را مورد حمله قرار می‌دهند. وی افزود: ضد انقلاب به دنبال سناریوسازی مبنی بر نقض حقوق بشر علیه ملت و حکومت ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است و با یک گزارش مستند و مستدل دروغ‌پردازی چند روزه دشمن افشا شد.

انبارلویی در همین باره به مسئله ناآرامی‌های اصفهان اشاره و ادامه داد: در حوادث اصفهان نیز مشخص شد خانمی که خودش را به مردن زده بود، زنده است. بنابراین بنای دشمن علیه ایران، دروغ، فریب و اغواگری است و این عادت همیشه آنها است. وی افزود: صدا و سیما در مسئله گوهر عشقی بسیار خوب عمل کرد و امروز ما می‌بینیم که اعتبار رسانه‌های بیگانه به دلیل دروغ‌پردازی‌ها به شدت فرو کاسته شده است.

2121

پست بعدی

حضور سرزده رئیسی در کارخانه‌ای ۲۰ سال پس از تعطیلی

ج دسامبر 17 , 2021
فارس نوشت: رئیس جمهور در چهارمین بازدید سرزده خود از واحدهای تولیدی صنعتی استان یزد از یک کارخانه ریسندگی که بیش از ۲۰ سال است تعطیل شده نیز حضور یافت. این واحد تولیدی در حقیقت یکی از بزرگترین کارخانه های ریسندگی استان یزد است که تا امروز بیش از ۲۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000