اقدامات دولت در سفره مردم قابل لمس نیست

 اقدامات دولت در سفره مردم قابل لمس نیست

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:کارشناس سیاسی معتقد است که دولت اقداماتی را به صورت میدانی و ستادی انجام داده است، اما هنوز این اقدامات در سفره مردم قابل لمس نیست.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی ، ، در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی اقدامات دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز گذشته گفت: اقدامات دولت را می‌توان در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری بررسی کرد. در بخش نرم افزاری عمدتاً در برنامه‌ریزی‌ها و زمینه سازی‌ها برای اجرای برخی از شعارهایی که مطرح بوده، مد نظر قرار گرفته و شاید اثرگذاری این بخش از اقدامات چندان محسوس نباشد.

کنعانی مقدم معتقد است که در بخش سخت افزاری اقدامات دولت، لازم است زیرساخت‌های اقدامات و شعارهایی که دولت قبلا داده بود، انجام شود، مانند مسکن و اقدامات معیشتی مردم. البته دولت اقداماتی را به صورت میدانی و ستادی انجام داده است، اما هنوز این اقدامات در سفره مردم قابل لمس نیست. در بحث مهار تورم و قیمت‌ها مردم چشم انتظار کاهش هستند و البته در بودجه سال ۱۴۰۱ در بخشی از این موارد دیده شده که باید منتظر اجرا شدن بودجه سال ۱۴۰۱ باشیم.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، اعضای دولت از نزدیک مشکلات مردم را می‌بینند و اینکه رئیس جمهور در بین مردم است خود اعتماد سازی برای افکار عمومی ایجاد می‌کند و مردم احساس می‌کنند که دولت وارد میدان عمل شده است؛ البته اگر در این سفرهای استانی زمینه سازی‌های قبلی برای تامین اعتبارات و رفع موانع تولید انجام شده باشد، می‌تواند برای حل مشکلات اثرگذار باشد؛ اکنون نمی‌توان قضاوت کرد برای این که دولت توانسته در سفرهای استانی موفق عمل کرده یا خیر.

21217

پست بعدی

روایت قوامی از مجادله تلفنی‌اش با مرعشی بر سر خاتمی و روجانی

پ دسامبر 16 , 2021
نامه نیوز نوشت:ناصر قوامی گفت: گفتم آقای مرعشی این‌قدر به سمت قدرت نروید که نتیجه‌ای نخواهد داشت و او هم گفت ما در هر مقطعی بنا به اصلاح و بهبود امور داشتیم. اصلاح‌طلبان در مقطع کنونی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند؛ از جمله آنکه از یک‌سو با محدودیت‌های زیادی برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000