رئیس کمیسیون آموزش مجلس: معلم حق دارد حرف خود را بزند/ مسأله بازداشت معلمان را پیگیری می‌کنم

رئیس کمیسیون آموزش مجلس: معلم حق دارد حرف خود را بزند/ مسأله بازداشت معلمان را پیگیری می‌کنم

ایلنا نوشت : علیرضا منادی سفیدان گفت : بخشی از ریشه این تجمعات روز گذشتهT به نادرست جلوه دادن روند بررسی طرح رتبه‌بندی بود که معلمان را ناراحت کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اقدامات و کارهایی که در این دوره مجلس و علی‌الخصوص کمیسیون آموزش برای معلمان انجام شده است، هیچوقت، هیچکس برای معلمان انجام نداده بود اما این را معکوس جلوه دادند.

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با تجمعات روز گذشته معلمان، گفت: از اینکه چه تعداد بازداشت شدند اطلاع ندارم اما حتماً مسأله بازداشت تعدادی از معلمان را پیگیری می‌کنم. وی در رابطه با برخوردهای صورت گرفته با فرهنگیان، بیان کرد: معلم حق دارد که حرف خود را بزند، البته در خصوص رتبه‌بندی به معلمان اطلاعات غلط داده شده و واقعیت را واژگون جلوه دادند. مجلس با تمام قدرت می‌خواهد از معلمان حمایت کند اما به گونه‌ای القا کردند که مجلس با این طرح مخالف است.

منادی سفیدان اضافه کرد: اقدامات و کارهایی که در این دوره مجلس و علی‌الخصوص کمیسیون آموزش برای معلمان انجام شده است، هیچوقت، هیچکس برای معلمان انجام نداده بود اما این را معکوس جلوه دادند و در گفت‌وگوی دیشب من با صدا و سیما هم مشخص شد که کمیسیون چه نظر و نگاهی به مسأله رتبه‌بندی و معلمان عزیز دارد. وی خاطرنشان کرد: بخشی از ریشه این تجمعات روز گذشته به نادرست جلوه دادن روند بررسی طرح رتبه‌بندی بود که معلمان را ناراحت کرد.
2121

پست بعدی

عکس زیر خاکی سوسن پرور از دوران دبیرستان

س دسامبر 14 , 2021
سوسن پرور بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» تصویری قدیمی از خودش در دوران دبیرستان در اینستاگرام منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سوسن پرور بازیگر سریال‌های «بزنگاه» و «کلبه عموپورنگ» در اینستاگرام نوشت: «اینجا حیاط دبیرستان تزکیه است. فکر کنم سال هزار و سیصد و هفتاد و دو باشه. حالا امروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000