دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه در موضوعاتی مانند عروسک، نوشت‌افزار و هدایای فرهنگی با هدف فرهنگ سازی تولید و مصرف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، وحید حسین‌زاده، گفت: این جشنواره همزمان با هفتمین دوره جایزه فیروزه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: توسعه فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت ‌های بومی در این حوزه، ارتقا و ترویج محصولات فرهنگی و هنری کاربردی با رویکرد کشف خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دومین دوره این جشنواره در قالب «جایزه فیروزه» برگزار می شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا بیستم دی ماه امسال است.

حسین زاده، ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی یادآوری کرد: آدرس دبیرخانه جشنواره برای ارسال فیزیکی آثار، تبریز،‌ خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبرسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، معاونت فرهنگی است.

48

پست بعدی

محسن رضایی : جراحی عمیق و فنی اقتصاد را از حوزه تجارت شروع کردیم

س دسامبر 14 , 2021
تسنیم نوشت: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم، گفت: جراحی‌اقتصادی در حوزه تجارت را شروع‌ کرده‌ایم‌. محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم، گفت: در دولت سیزدهم، تصمیم جدی بر جراحی‌های عمیق اقتصادی داریم و البته این جراحی‌ها باید فنی باشد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000