اکبر کاظمی، یکی از وعاظ مشهور تهران درگذشت

اکبر کاظمی، یکی از وعاظ مشهور تهران درگذشت

فارس نوشت: حاج اکبر کاظمی مفسر قرآن، حافظ نهج‌البلاغه و پیرغلام اهل بیت(ع) درگذشت.

حاج اکبر کاظمی مفسر قرآن، حافظ نهج‌البلاغه و پیرغلام اهل بیت (ع) امروز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه درگذشت.

این پیرغلام اهل بیت (ع) از وعاظ بزرگ مکلا تهران محسوب می‌شد که فرزند میرزا ابوالقاسم عطار و باجناج مرحوم حسن معطر از وعاظ سرشناس تهران بود. او سال‌ها به دلیل بیماری در منزل خانه‌نشین شده بود تا اینکه امروز به دیدار اربابش شتافت.

میرزا ابوالقاسم عطار از دوستان و هم‌نشینان قدیم آیت الله میلانی و سایر بزرگان نجف به شمار می‌رفت. او تحصیلات رسمی حوزوی نداشت اما به سبب کثرت مجالست و موانست با علما، خود نیز از عالمان به حساب می‌آمد. نکته قابل توجه در مورد وی این که با کوچک‌ترین یادی از مصائب اهل بیت (ع) می‌گریست و به این ترتیب از بکائین محسوب می‌شد. منزل شخصی او در حوالی میدان ۱۷ شهریور تهران، محل برگزاری مراسم و مجالس اهل بیت (ع)‌ بود که امروز حسینیه شده است.

مراسم تغسیل و تکفین این مداح، امشب سه‌شنبه ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۹ در حسینیه میرزا ابوالقاسم عطار واقع در خیابان ۱۷ شهریور، مقابل ایستگاه ورزشگاه برگزار می‌شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

همه نسخه‌ها از اول دی‌ماه الکترونیکی می‌شود

س دسامبر 14 , 2021
ایسنا نوشت: مدیر درمان تامین اجتماعی با تاکید بر این‌که از اول دی‌ماه نسخ به‌صورت صد درصد الکترونیکی صادر خواهد شد، ‌ افزود: در حال حاضر در مطب‌های طرف قرارداد با بیمه تأمین اجتماعی، بیش از ۹۷ درصد و در آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها نیز صد درصد نسخ الکترونیکی صادر می‌شود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000