مهدی نورعلیشاهی، مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

مهدی نورعلیشاهی، مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

مهدی نورعلیشاهی، با حفظ سمت (سرپرستی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، به عنوان مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، مهدی نورعلیشاهی را به عنوان مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی برای مهدی نورعلیشاهی آمده است: «در راستای بند(۷) آیین‌نامه اجرایی ماده (۸) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، به موجب این حکم، جناب‌عالی با حفظ سمت به عنوان «مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» در وزارت متبوع منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود براساس قانون موصوف، نسبت به اجرای احکام به ویژه ایجاد و گسترش شفافیت، پاسخگویی مسئولانه در سطوح مختلف و تعامل با دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را معمول فرمایید.
بدیهی است کلیه معاونت‌هات، سازمان‌های وابسته و مراکز و ادارات کل ستادی، همکاری لازم در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده را به عمل خواهند آورد.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی نورعلیشاهی را در تاریخ ۱۵ آبان‌ امسال به سمت سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت‌متبوع منصوب کرده بود.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

تزریق بیش از ۴۹.۵ میلیون دز دوم واکسن کرونا در کشور

د دسامبر 13 , 2021
بنابر اعلام وزارت بهداشت، تاکنون دو میلیون و ۷۴۵ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. به گزارش خبرآنلاین، تا کنون ۵۸ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۷۶۳ نفر دُز اول، ۴۹ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۸۳ نفر دُز دوم و دو میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000