برگزاری تور گردشگری برای خبرنگاران ترکیه‌ای در آذربایجان‌شرقی

برگزاری تور گردشگری برای خبرنگاران ترکیه‌ای در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری فم تور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری استان برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گردشگری ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، احمد حمزه زاده زمان برگزاری این تور ویژه را زمستان امسال اعلام و اضافه کرد: آشنایی با داشته‌ها، امکانات و ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان شرقی هدف اصل این تور است که میراث فرهنگی استان با همکاری بخش خصوصی آن را برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فم تور سفری است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تور گردانان، آژانس‌های هواپیمایی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نوع تورها به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه‌نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم‌سازان و مشاوران سفر ارائه می‌شود و در تمام جهان مرسوم است.

حمزه زاده ادامه داد: برگزاری فم تورهای گردشگری بهترین راهکاری است که کشورهای برتر در حوزه گردشگری در راستای توسعه این صنعت به کار برده‌اند و به همین منظور با برگزاری فم تورها در آذربایجان شرقی و بهره‌مندی از توان‌بخش خصوصی و ظرفیت‌های موجود استان در حوزه گردشگری، می‌توان بستر مناسب برای توسعه این صنعت را فراهم کرد.

وی افزود: در راستای این هدف، برگزاری فم تورهای دیگر برای فعالان گردشگری و اصحاب رسانه سایر کشورهای همسایه نیز در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌های آن برای اوایل سال آینده طراحی شده است.

46

پست بعدی

خبر خوش سایپا برای مشتریان بازار/ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات می‌گیرید

د دسامبر 13 , 2021
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان، گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت برای افرادی که پیش تر در طرح های پیش فروش محصولات این خودروساز مشارکت کرده اند و موعد تحویل خودرو آنان آذرماه جاری است، ۶ اقدام حمایتی جدید و خاص انجام دهد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000