بزرگترین جنایت دوران احمدی نژاد از زبان یک اصولگرا / احمدی‌نژادی‌ها نباید در دولت حضور داشته باشند

بزرگترین جنایت دوران احمدی نژاد از زبان یک اصولگرا / احمدی‌نژادی‌ها نباید در دولت حضور داشته باشند

نامه نیوز نوشت: احمد کریمی اصفهانی گفت که احمدی‌نژاد هم در این سال ها هر کجا رفت به نظر مردم کاری نداشت و تبدیل به فاجعه‌ای شد که این دیدارهای استانی به یک ضد ارزش تبدیل شد و بالای دو هزار مصوبه اجرا نشد که یک جرم برای رئیس جمهور بود.

سفرهای استانی اگرچه ظاهری موجه و با دلیل شنیدن صدای مردم اتفاق می افتد اما در نتیجه چندان سودی به حال مردم نداشته است. این سفر ها مربوط به امروز نیست و روسای جمهور پیشین از جمله احمدی نژاد هم بخشی از زمان خود را به سفر های استانی اختصاص دادند.​

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره سفرهای استانی رئیسی و نتایج آن گفت:« یکی از وعده های کاندیداها این بود که بالاخره ارتباط خود را با بدنه ی جامعه و مردم زیاد کنند. در رابطه با این موضوع وعده ای که دادند قرار شد تحقق پیدا کند تا اینجا نیز کار ها انجام می شود. مسئله بعدی اینکه به جای شنیدن اشکالات از زبان مردم بشنوند و برای اطمینان بیشتر هست ولی بعد از این مهم است که وقتی اشکالات به مسئولین منتقل می وشد وعده هایی می دهند و باید وعده ها عملی شود. اگر پیگیری قضایا توسط مسئول انجام نشود چیزی که ارزش هست به ضد ارزش تبدیل می شود کسانی که به آنها وعده داده است باعث می شود این ذهنیت ایجاد شود که مسئولین هم آمدند اما مشکلی حل نشد. لذا بطور کلی مسئولی که از مشکلات اطمینان پیدا میکند باید مشکلات را حل کند و مرحله مهم سفر های استانی حل مشکلات است! در غیر این صورت سفر هایشان یک اتفاق ضد ارزش تلقی می شود».

او درباره شباهات رفتارهای سیاسی و سفر های استانی رئیسی با احمدی نژاد بیان کرد: «ببینید گاهی برخی‌ها دیدارشان را به یک رفتار پوپولیستی تبدیل می‌کنند و مردم در همین حد اکتفا می‌کنند».

فعال سیاسی اصولگرا: احمدی‌نژادی‌ها نباید در دولت حضور داشته باشند

این فعال سیاسی ادامه داد: «احمدی‌نژاد هم در این سال ها هر کجا رفت به نظر مردم کاری نداشت و تبدیل به فاجعه‌ای شد که این دیدارها به یک ضد ارزش تبدیل شد و کارهای مردم را انجام نداد و حتی صحبت های نمایندگان مردم را هم نشنید و بالای دو هزار مصوبه اجرا نشد که یک جرم برای رئیس جمهور بود از آن مهم تر این بود که نظام بالاخره در سیاست کلان با رهبری مربوط بود در آن جا هم نقص داشت و حرف رهبری را هم گوش نمی کرد».

او گفت: «احمدی‌نژاد خودش هم اشاره کرد که مملکت را به سمتی ببرد که کسی نتواند کاری کند و بزرگترین جنایت در چهل سال اخیر در دوران احمدی نژاد انجام شد که ما را فلج کرد و به اعتقادات مردم لطمه زد و در مجموع هیچ مقطعی در نظام جمهوری اسلامی به اندازه دو دوره احمدی نژاد ضربه نزد و لذا هیچ رئیس جمهوری نباید به این سمت برود. ما معتقدیم احمدی نژادی ها و هم فکران او نباید در دولت باشند اگر در دولت باشند سیستم ضعیف خواهد شد».

23231

پست بعدی

خبر خوش رییس تیم مذاکره‌کننده برای مردم ایران

د دسامبر 13 , 2021
ایسنا نوشت: معاون وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه روند مذاکرات وین موفقیت آمیز بوده تاکید کرد: همراهی روسیه و چین با موضع ایران روشن است و اختلاف با طرف غربی است. علی باقری، معاون وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد که روند ما در مذاکرات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000