گزارش رئیسی از سفر به لرستان

گزارش رئیسی از سفر به لرستان

فارس نوشت: رئیس جمهور گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در لرستان مورد حمایت جدی دولت است، اگر استاندار و مدیران مورد حمایت قرار نگیرند کاری انجام نمی‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در پایان سفر یک روزه به لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی لرستان از جمله مهاجرت و طلاق مورد مطالعه قرار گرفته است، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی دو دلیل دارد؛ یک مورد مربوط ریشه اقتصادی و فقر و دیگری ریشه فرهنگی دارد.

وی افزود: برای رفع و گذر از آسیب‌های اجتماعی باید همزمان هم کار اقتصادی و هم فرهنگی انجام داد.

رییس جمهور گفت: یکی از مصوبات سفر امروز به مسائل فرهنگی از جمله مساجد مربوط می‌شود،در این رابطه اعتباراتی هم تعیین شده است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: مردم لرستان مردمی متدین هستند و به ارزش‌ها اعتقاد دارند.

وی در ادامه به موضوع معیشت در استان اشاره کرد و گفت: معیشت یکی از مواردی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، در این زمینه حمایت مالی زمان سرپرست خانوار و ایجاد شغل برای آنها بسیار مهم است.

رییس جمهور تاکیدکرد: نباید زنان بدون سرپرست را که از مشکلات مالی رنج می‌برند را رها کرد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه بیکاری مردم استان را رنج می‌دهد، عنوان کرد: بیکاری زمینه ساز ناهنجاری‌های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق است.

وی بر حمایت از استاندار در راستای حل مشکل بیکاری در لرستان تأکید کرد و گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در لرستان مورد حمایت جدی دولت است، اگر استاندار و مدیران مورد حمایت قرار نگیرند کاری انجام نمی‌شود.

رییس جمهور با بیان اینکه نتیجه ما در حوزه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال کف میدان است، گفت: مردم باید رفع معضل بیکاری را در استان لمس کنند.

آیت الله رئیسی تاکیدکرد: حمایت از لرستان وظیفه ما است و این موضوع به طور ویژه و خاص پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: دولت مصمم است که به موضوع بیکاری در لرستان سر و سامان دهد به شکلی که شاهد مهاجرت معکوس در استان باشیم.

23231

پست بعدی

متخصص همه‌گیری‌شناسی: نمی‌توانیم وجود «اومیکرون» در کشور را رد یا تایید کنیم

ش دسامبر 11 , 2021
ایسنا نوشت: یک اپیدمیولوژیست با بیان اینکه احتمالا واریانت اُمیکرون ویروس کرونا داخل کشور ما هم هست، گفت: اما از آنجا که نظام پایش واریانت‌ها را در کشور نداریم، نمی‌توانیم مستندی مبنی بر وجود یا عدم حضور این واریانت در کشور را ارائه دهیم؛ البته این در شرایطی است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000