جزییات خسارات زمین لرزه دیشب بندرعباس

جزییات خسارات زمین لرزه دیشب بندرعباس

ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: ریزش سنگ در مسیر بندرعباس به حاجی آباد حد فاصل ایست بازرسی شهید میرزایی تا روستای آب شیرین تنها رخداد گزار شده پس از وقوع زمین لرزه بوده است.

مهرداد حسن‌زاده جمعه شب اظهار داشت: بی‌درنگ پس از دریافت این گزارش عوامل راهداری برای جمع‌آوری سنگ ریزه‌های ریخته شده بر روی این جاده تزانزیتی بین المللی اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری با کمک و همکاری بسیار خوب هلال احمر و پلیس راه مسیر را از وجود این سنگ‌ریزه‌ها را جمع‌آوری کرده و سطح جاده را پاکسازی کردند.

وی اضافه کرد: ریزش سنگ ریزه در این مسیر که خودروها با سرعت بالا بر روی آن تردد می‌کنند بسیار خطرناک بوده و می‌توانست حادثه‌ساز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ابراز کرد: ارزیابی‌ها توسط تیم‌های هلال احمر همچنان درحال انجام است و این احتمال را باید در نظر داشت که احتمال دارد فردا فردی مراجعه کند و از آسیب دیدن خانه‌اش در پی وقوع زمین لرزه چهار و سه دهم ریشتری امشب اطلاع دهد.

حسن‌زاده اشاره کرد: تا کنون گزارشی از بروز خسارت درپی زمین لرزه چهار و سه دهم ریشتری امشب از سوی هلال احمر و دهیاران منطقه نرسیده است.

براساس گزارش موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران زمین لرزه به بزرگی چهار و سه دهم ریشتر در ساعت ۲۱ و سه دقیقه و ۳۱ ثانیه دیشب در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد که کانون ان در فاصله ۲۷ کیلومتری قلعه قاضی، ۳۴ کیلومتری تخت و ۳۷ کیلومتری بندرعباس بود.

47231

پست بعدی

استدلال مخالفان و موافقان طرحی که به پستوی بهارستان رفت

ش دسامبر 11 , 2021
مهر نوشت:مجلس یازدهم به دنبال اصلاح طرح شفافیت با هدف تعمیم آن به همه دستگاه‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر است که این اقدام شائبه‌ای را ایجاد کرده که شفافیت مجلس در گروی شفافیت سایر نهادها خواهد بود. طرح شفافیت آرا نمایندگان یکی از اولین طرح‌هایی بود که در مجلس یازدهم مطرح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000