ماجرای قهر کردن نیکی کریمی با هادی حجازی‌فر

ماجرای قهر کردن نیکی کریمی با هادی حجازی‌فر

هادی حجازی‌فر با روایت خاطره‌ای از پشت صحنه از پشت‌صحنه فیلم سینمایی «آتابای» ماجرای قهر نیکی کریمی با خودش را تعریف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم‌سینمایی «آتابای» با گارگردانی نیکی کریمی و بازی هادی حجازی‌فر جواد عزتی و سحر دولتشاهی در سینماها اکران می‌شود.

شب گذشته(پنجشنبه ۱۸ آذر) حجازی‌فر در برنامه کافه‌آپارات مقابل فریدون جیرانی نشست و به سوالات او درباره «آتابای» پاسخ داد.

در ابتدا هادی حجازی‌فر که بازیگر این فیلم است درباره کارگردانی نیکی کریمی گفت: «بیش‌ترین امتیاز فیلم «آتابای» ، کارگردان آن خانم نیکی کریمی است که از بازیگر بازی خوبی می‌گیرد.»

حجازی‌فر خاطره‌ای از پشت‌صحنه فیلم سینمایی «آتابای» تعریف کرد و گفت: «موقع‌بازی من واقعا در آتابای گم شده بودم. همان سکانسی که لای درخت‌های آلبالو می‌دوم و ما این میوه‌ها را با کود روی درخت نگه داشته بودیم، دکوپاژ خانم کریمی اینگونه بود که من از روبه رو بدوم و این درخت‌ها بسیار خشک و شکننده بودند، موقع دویدند سر و صورت من به این شاخه‌ها اصابت کرد.»

او درباره واکنش نیکی کریمی نسبت به این موضوع گفت: «خانم کریمی پس از این ماجرا عصبانی شد و گفت من بازیگری که به خودش آسیب می‌رساند را نمی‌خواهم. تو اصلا بازیگر نیستی و به نحوی قهر کردند. در موقعیت‌های بعدی به گفتند به من اعتماد کن و در نهایت سکانسی که بسیار آن را دوست دارم رقم خورد.»

۵۸۲۴۵

پست بعدی

رییس انجمن روانشناسی ایران: مردم در برابر مشکلات احساس درماندگی و ناامیدی‌ می‌کنند و نیاز به پیام‌های انگیزشی دارند

ج دسامبر 10 , 2021
ایسنا نوشت: رئیس انجمن روانشناسی اجتماعی ایران با تاکید بر لزوم ارتقاء سواد سلامت روان مردم، درباره چرایی استقبال مردم از خدمات روانشناس نماها، گفت: وجود این روانشناس‌نماها و ارائه چنین خدماتی حاکی از این است که مردم به شدت نیازمند دریافت خدمات سلامت روان هستند و چون چنین خدماتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000