توصیه مشاور عالی فرمانده کل قوا به همشهریانش

توصیه مشاور عالی فرمانده کل قوا به همشهریانش

فارس نوشت : دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اتفاقات اخیر استان اصفهان گفت: همشهریان عزیز، مؤمن و صبورم را می‌شناسم و به همه همشهریان عزیزم اطمینان می‌دهم تمام کارگزاران در سطوح استانی و کشوری برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسؤولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بعد از ظهر امروز در مراسم آئین نکوداشت یکمین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای اظهار داشت: این استاد فرزانه، استادی کم‌نظیر در علوم تربیتی و روان‌شناسی بود؛ اکثر زیربنای علوم انسانی از جایی دیگر آمده اما چون این استاد دانش‌آموخته حوزه علمیه بود، در این مسیر اقدامات زیادی انجام داد و حق بزرگی بر گردن‌مان دارد.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب برای حجت‌الاسلام اژه‌ای تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر تک تک کلمات عنایت دارند و درباره کسی غلو نمی‌کنند و تعابیر معظم له در خصوص مرحوم حجت‌الاسلام اژه‌ای واقعیت شخصیتی ایشان بود و من هم در این جلسه با آشنایی ۴۰ ساله‌ای که از حجت‌الاسلام اژه‌ای داشتم، شناختم را بیان می‌کنم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اتفاقات اخیر استان اظهار داشت: همشهریان عزیز، مؤمن و صبورم را می‌شناسم و به همه همشهریان عزیزم اطمینان می‌دهم تمام کارگزاران در سطوح استانی و کشوری برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسؤولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

وی توضیح داد: به عنوان یک پاسدار و مشاور رهبر معظم انقلاب امیدوار هستم که با عنایات الهی این امر حیاتی که با زندگی و معیشت کشاورزان، مسائل زیست محیطی، مسائل روحی و روانی، سلامتی عموم مردم، مشکلات زیرساختی، تمدنی،فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و امنیتی هم گره خورده با دستورات و تدابیر ابلاغ شده مسؤولان مربوطه در سازمان‌های مرتبط بر اساس قانون و عدالت در حوضه‌های بالا و پایین دستی حل شود.

رحیم‌صفوی با بیان اینکه مردم می‌خواهند قانون و عدالت اجرا شود؛ گفت: دولت سیزدهم تازه روی کار آمده و مسائل اصفهان به سه دهه قبل باز می‌گردد و نمی‌توان مشکلات ۳۰ ساله را در ۳ ماه حل کرد.

وی یادآور شد: بحران آب بحرانی جدی برای بسیاری از نقاط کشور است، اما در اصفهان جدی‌تر است و از مردم عزیز می‌خواهم اجازه ندهند ضدانقلاب و دشمنان سوابق درخشان و فداکاری‌های این شهر پرافتخار را به حاشیه ببرند و اطمینان دارم مردم اصفهان مثل همیشه پای نظام و انقلاب بوده‌اند.

21

پست بعدی

آقای رئیسی ، خروجی سامانه ات کجاست؟

پ دسامبر 9 , 2021
عصر ایران نوشت : در اولین کنفرانس خبری آقای رئیسی بعد از پیروزی در انتخابات، ایشان گفتند که سامانه‌ای در دست طراحی است که مردم بتوانند افراد توانمند را برای مدیریت کشور و حضور در دولت به رئیس جمهور جدید معرفی کنند. با گذشت بیش از 100 روز از آغاز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000