ارائه کارت واکسن کرونا برای سربازان الزامی شد

ارائه کارت واکسن کرونا برای سربازان الزامی شد

خبرگزاری صداوسیما نوشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد مشمولان اعزام به خدمت از اول دی ماه ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح هستند.

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای مجدداً اعلام کرد: مشمولانی که از یکم دی‌ماه به بعد، به خدمت اعزام می‌شوند، باید برای تزریق دو نوبت واکسن کرونا اقدام کنند، در غیراین‌صورت در یگان‌های آموزشی پذیرش نمی‌شوند.

مشمولانی که دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، باید به سامانه سلامت مراجعه و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و در نهایت کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.

در ادامه این اطلاعیه می‌خوانید: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبر سربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۲۳۵۲۳۵

پست بعدی

غریب‌پور از ابراهیم مختاری می‌گوید/ سیاهی لشگر نیاید به کار، یکی مرد جنگی به از صد هزار...

چ دسامبر 8 , 2021
بهروز غریب‌پور درباره ابراهیم مختاری می‌گوید: «اگر ابراهیم مختاری تنها یک فیلم «زینت» را ساخته بود، دینش را به جامعه و فرهنگ ادا کرده بود.» به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از بخش‌های ویژه پانزدهمین دوره از جشنواره سینما حقیقت، به ابراهیم مختاری، فیلمساز مطرح سینمای مستند و داستانی اختصاص دارد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000