شما نظر دهید/ فصل هشتم «خندوانه» را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شما نظر دهید/ فصل هشتم «خندوانه» را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فصل هشتم «خندوانه» با اجرای رامید جوان را که از یک ماه پیش، پخش آن آغاز شده است، چگونه می‌بینید؟ از میان آیتم‌های گذشته و تازه این برنامه، کدام را بیشتر می‌پسندید. آیا «خندوانه» در راه پیشرفت گام برمی‌دارد یا دچار ضعف و تکرار شده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک ماه از آغاز فصلِ تازه «خندوانه» می‌گذرد و اینک می‌توان حاصل کار رامبد جوان، محمد بحرانی و دیگر عوامل این برنامه را ارزیابی کرد.

فصل هشتم «خندوانه» که از دوشنبه ۱۷ آبان‌ ۱۴۰۰ از شبکه نسیم روی آنتن رفته است، افزون بر آیتم‌های ثابت پیشین خود، آیتم‌هایی تازه را طراحی و اجرا کرده و به‌تازگی، پخش این برنامه هم به پنج شب در هفته افزایش یافته است.

اکنون که یک ماه از شروع هشتمین فصل «خندوانه» می‌گذرد، از شما می‌پرسیم این برنامه را چگونه می‌بینید و به نظرتان نسبت به هفت فصل پیشین، پرشورتر، خنده‌دارتر، بهتر و با محتواتر تولید شده است یا نه؟ و این که کدام آیتم و بخش از «خندوانه» را بیشتر می‌پسندید.

کاربران گرامی، می‌توانند نظرهای خود را در قالب کامنت، زیر همین خبر با ما در میان بگذارند.

۵۷۲۴۹

پست بعدی

زلزله تهران را لرزاند

چ دسامبر 8 , 2021
زلزله‌ای ۲.۵ رشتری ظهر امروز حوالی بومهن تهران را لرزاند. به گزارش خبرآنلاین، بنابر اعلام مرکز زلزله‌نگاری کشور، ظهر امروز (۱۴۰۰/۰۹/۱۷) ساعت ۱۴:۲۰:۰۴ زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر حوالی تهران را لرزاند. مرکز این زلزله بومهن گزارش شده است. ۲۳۵۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000