توضیح آموزش‌وپرورش درباره مرگ ۲ دانش‌آموز

توضیح آموزش‌وپرورش درباره مرگ ۲ دانش‌آموز

ایلنا نوشت: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در تصادف صبح امروز سرویس مدرسه در استان کرمانشاه دو دانش‌آموز فوت شدند و حال سایر دانش‌آموزان پایدار است.

"مجید یزدان پناه" مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تصادف سرویس مدارس دانش‌آموزان که منجر به فوت دو دانش‌آموز دختر شد، گفت: امروز هفدهم آذر ساعت ۸:۵۰ در منطقه‌ای ماهیدشت جزء شهرستان استان کرمانشاه از مسیری به نام هلشی به سمت ماهیدشت در ابتدای روستایی به نام قلعه نجفعلی خان، به علت مه گرفتگی شدید مینی بوس حامل دانش آموزان با ماشین سنگینی که در کنار جاده بوده و تقریبا تا حدودی در میان جاده ایستاده بود، برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این تصادف دو تن از دانش‌آموزان ما فوت می‌کنند و مابقی دانش‌آموزان به تعداد ۱۶ نفر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شود. به گفته پزشکان این دانش آموزان حال عمومی خوبی دارند و اکنون بستری هستند.

یزدان پناه گفت: ما به دلیل اینکه دانش آموزان دچار افت تحصیلی نشوند، آنها را از چند روستای متعدد به یک روستای مرکزی می‌فرستیم تا در آنجا تحصیل کنند. این دبیرستان به نام کوثر واقع در روستای دولت آباد است و این دانش آموزان مقطع متوسطه اول هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این خودرو عوامل فنی و بیمه هم داشته است و مشکلی در این خصوص نداشته است، اما به دلیل مه گرفتگی این تصادف رخ داده و با کمال تأسف دو تن از دانش‌آموزان به نام‌های مبینا مرادی و عسل افوت جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

جان باختن ۲ دانش‌آموز کرمانشاهی در حادثه واژگونی مینی‌بوس

افزایش مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان

۲۳۵۲۳۳

پست بعدی

ذوالنور ، از افتخار به آتش زدن برجام در صحن مجلس تا تلاش برای نقد کردن چک برجام

چ دسامبر 8 , 2021
ایرنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: هدف دور جدید مذاکرات هسته‌ای از چاله به چاه انداختن ملت ایران نیست بلکه نقد کردن چک برجام است. حجت الاسلام «مجتبی ذوالنور» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورتی که آمریکایی‌ها اخلالی ایجاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000