دستور ابراهیم رییسی به سه وزیرش با قید «در اسرع وقت»

دستور  ابراهیم رییسی به سه وزیرش با قید «در اسرع وقت»

ایرنا نوشت: مدیرکل روابط عمومی دفتر رییس جمهور از دستور آیت الله رییسی به وزرای صمت، نفت و نیرو برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه شریف در اسرع وقت، خبر داد.

محمدمهدی رحیمی در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به حضور رییس جمهور در دانشگاه شریف به مناسبت روز دانشجو، نوشت: حضور مقامات در دانشگاه همیشه جذاب است، دیدار رئیس جمهور با دانشجویان هم عین عنوانش «صریح، شفاف، دانشجویی» بود و تشکلها بدون ملاحظه سخن گفتند.

مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای شریفی‌ها آنقدر شعف برانگیز بود که رییس جمهور وزرای صمت، نفت و نیرو را موظف کرد در اسرع وقت از آن بازدید کنند.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

فراخوان جلیلی به دانشجویان : حصار تحریم را بشکنید / باید آمریکا را از تحریم کردن پشیمان کنیم

س دسامبر 7 , 2021
مهر نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دفاع و حماسه فقط در خاکریزهای خاکی نبوده است؛ دفاع و حماسه امروز باید توسط دانشجویان در سایر خاکریزها نیز رقم بخورد. سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در آستانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000