دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده های شهدای دانشجو

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده های شهدای دانشجو

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو با جمعی از فرزندان و خانواده های شهدای دانشجو نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در دیدار با فرندان و خانواده های شهدای دانشجو نیروی هوایی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، خطاب به فرزندان شهدا، گفت: شما عزیزان نماد عزت، افتخار و سربلندی کشور عزیزمان هستید. خون کسانی در رگ های شما جاریست که جان خود را در راه حق و مبارزه با دشمن متجاوز در طبق اخلاص تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی اظهار داشت: واقعیتی که امروز با آن روبرو هستیم این است که جاه‌طلبان و قدرت‌طلبان جهانی علیه کشور عزیزمان همواره در حال توطئه چینی، مکر و حیله هستند و بیشترین تمرکز دشمن در حوزه تهاجم فرهنگی است، لذا نشانه روی آنان بر روی جوانان نخبه و دانشجویان است.

فرمانده نیروی هوایی خاطر نشان کرد: نقش شما دانشجویان و فرزندان شهدا، خنثی کردن تفکرات غلط دشمن در خصوص عزم و اراده جوانان این سرزمین است.

سرتیپ واحدی از ایثار مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

عکس | نماز خواندن یکی از حاضران وسط جلسه دیدار وزیرخارجه با نمایندگان مجلس

س دسامبر 7 , 2021
اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، دیدار و گفت‌وگو کردند. در تصاویری که خبرگزاری ایلنا منتشر کرده یکی از حاضران در میانه جلسه مشغول نماز خواندن است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000