چارسو، خانه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شد

چارسو، خانه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شد

محمد حمیدی‌مقدم، تاکید کرد در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، برخی از برنامه‌ها، در پردیس چارسو به صورت حضوری و با میزبانی از تعدادی اندک از اهالی رسانه، صنوف و صاحبان آثار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بخش‌هایی از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، به صورت محدود در پردیس سینمایی چارسو انجام می‌شود.

محمد حمیدی‌مقدم، دبیر جشنواره سینماحقیقت، در این‌باره گفت: «با توجه به واکسیناسیون عمومی و بازگشایی سینماها، شورای سیاست‌گذاری جشنواره تصمیم گرفت بخشی از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت، برای مخاطبانی محدود، در پردیس سینمایی چارسو و به صورت فیزیکی انجام شود.»

او ادامه داد: «شورای سیاست‌گذاری جشنواره از آغاز به کار، برای دو شیوه اجرایی برنامه‌ریزی کرده و با توجه به تجربه موفق برگزاری برخط (آنلاین) در چهاردهمین دوره، زیرساخت‌های این امر به شکل کامل آماده و مهیا بود. تسریع در روند واکسیناسیون و کاهش ابتلا و بستری مبتلایان به ویروس کرونا در هفته‌های اخیر، گزینه برگزاری فیزیکی به شکل محدود را پررنگ‌تر کرد. متاسفانه شیوع سویه جدید ویروس کرونا، نگرانی‌ها را دوباره شدت داده و از این منظر، جشنواره سینماحقیقت متاثر از سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کروناست.»

حمیدی‌مقدم افزود: «با توجه به رایزنی‌های انجام شده و بررسی‌های صورت گرفته، این برنامه‌های محدود را به پردیس سینمایی چارسو خواهیم برد که فضایی آشنا و مانوس برای دوست‌داران و فعالان سینمای مستند دارد و پیش از این هم، تجربه برگزاری جشنواره‌ سینماحقیقت را در آن داشته‌ایم. اما بخش اعظم برنامه‌ها در شکل آنلاین و برای مخاطب گسترده در پلتفرم‌ها قابل تماشا و پیگیری است.»

دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، ادامه داد: «با توجه به آلودگی هوای تهران، ترافیک و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبیعی است که توصیه می‌کنیم علاقه‌مندان به سینمای مستند، از طریق پلتفرم‌ها جشنواره را ببینند. همه رویدادهای جشنواره از طریق سایت irandocfest.ir پخش می‌شود. نمایش فیلم‌ها در پرتال جشنواره اتفاق می‌افتد. جزئیات این بخش را به زودی در نشست خبری به اطلاع مخاطبان جشنواره خواهیم رساند.»

او تاکید کرد: «در پردیس چارسو و در ایام جشنواره، میزبان تعدادی محدود از اهالی رسانه، صنوف و صاحبان آثار هستیم و با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از میزبانی گسترده معذوریم.»

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران (سینماحقیقت)، از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه به دبیری محمد حمیدی مقدم برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

پست بعدی

روایت ارگان رسمی دولت از روز چهارم مذاکرات احیای برجام وین

ج دسامبر 3 , 2021
خبرگزاری جمهوری اسلامی ارگان رسمی دولت گزارش خود از روز چهارم مذاکرات احیای برجام را منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خبرگزاری نوشت: در چهارمین روز مذاکرات وین، رایزنی‌ها و گفت‌وگوهای هیأت‌های مذاکره‌کننده در وین در سطوح و فرمت‌های مختلف ادامه یافت و متون پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000