سی و سومین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور برگزار می‌شود

سی و سومین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور برگزار می‌شود

ثبت نام سی و سومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم یادمان میلاد نور به همت مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید «میقات القرآن» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سی و سومین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور به همت مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید «میقات القرآن» برگزار می‌شود. این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، سخنرانی و حفظ ۱۰ جز و کل قرآن کریم و ویژه برادران برپا خواهد شد.

زمان اجرای مسابقات قرائت و حفظ ۱۰ جز و کل قرآن کریم در مرحله مقدماتی پنج شنبه ۲۵ آذر ماه ز ساعت ۷:۱۵ بعد از ظهر و مرحله نیمه نهایی نیز پنج شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۷:۱۵ بعد از ظهر در مؤسسه فرهنگی آموزشی قرآن و تجوید میقات القرآن خواهد بود. همچنین مرحله نهایی سه شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح در حسینیه حضرت قائم در بزرگراه بعثت برگزار می‌شود.

مسابقه سخنرانی نیز در دو مرحله مقدماتی و نهایی در دی ماه و بهمن ماه برپا خواهد شد. مراسم اهدای جوایز نیز اسفند ماه مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) در محل مؤسسه فرهنگی آموزشی قرآن و تجوید میقات القرآن برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت، ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر تا ۲۰ آذر ماه سال جاری در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به نشانی تهران، میدان قزوین، خیابان قزوین شرقی، خیابان شهید جوادیان (قلمستان)، پلاک ۱۶۷ مراجعه نموده و یا با شماره‌های ۵۵۳۹۰۱۴۴ و ۵۵۳۷۰۵۱۷ با این مرکز تماس حاصل نمایند.

/6262

پست بعدی

خبر مهم سخنگوی دولت برای تولید بازی های رایانه‌ای ساخت ایران

ج دسامبر 3 , 2021
ایسنا نوشت:سخنگوی دولت گفت که سرمایه‌گذاری گسترده‌تر در تولید بازی‌های داخلی از منبع مالیات ۱۰درصدی بر بازی‌های خارجی، اولین قدم حمایتی دولت در بودجه ۱۴۰۱ است. علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ر‏شد تولید بازی‌های رایانه‌ای ‎ساخت ایران و حضور فعالانه‌ی جوانان ایرانی در بازارهای جهانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000