چهار وظیفه جریان های انقلابی در قبال دولت رئیسی از زبان منوچهر متکی

چهار وظیفه جریان های انقلابی در قبال دولت رئیسی از زبان منوچهر متکی

ایسنا نوشت: دبیرکل کانون اسلامی کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با تاکید بر اهمیت حمایت از دولت سیزدهم اظهار کرد: رسالت نیروها و جریان های انقلابی در قبال دولت رئیسی ؛ حمایت ، مشاوره و نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار است.

هشتمین جلسه شورای مرکزی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در دفتر این کانون برگزار شد و تحولات پسا انتخابات ۱۴۰۰رویکردها و کارکرد دولت رئیسی مورد ارزیابی اعضای این شورا قرارگرفت.

در نشست ماهانه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند موضوع مدیریت موفق درمقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده‌، عزم جدی در کنترل تورم افسار گسیخته با هدف بهبود معیشت مردم، ارتباط صمیمی و مستقیم با مردم، رویکرد متین ،منطقی ‌و فعال در حوزه سیاست خارجی و گشودن روزنه های امید به بازگشت اعتماد مردم بعنوان بخشی ازمحور های موفق در کارنامه ۱۰۰روزه دولت ارائه شد.

ادامه حضور و بعضا کارشکنی مدیران دولت پیشین و مسببین شرایط شکننده کشور، شفاف نبودن نقشه راه در برخی از حوزه های اقتصادی ، گزینش نیروهای بعضا ناتوان و ناکار آمد و بی مهری به بخشی از ظرفیت های علمی و مدیریتی که در انتخابات ۲۸خرداد موثر بودند بعنوان محورهای مورد نقد اعضای شورای مرکزی کانون فارغ التحصیلان مطرح شد.

متکی: وظیفه ما در قبال دولت، حمایت، مشاوره و نقد منصفانه است

همچنین منوچهر متکی دبیر کل کانون در این نشست اظهار کرد: وظیفه نیروهای ارزشی و جریان های انقلابی واصولگرا حمایت از نامزد مورد نظر خودبرای انتخابات و معرفی نیروهای مومن،متخصص و کار آمد به نامزد منتخب خود است.

وی افزود: وظیفه اول یعنی تلاش برای رای آوری نیاز به دستور و فرمان ندارد و نیروها آتش به اختیار عمل می‌کنند. اما برای تحقق وظیفه دوم علاوه بر معرفی نیروهای شایسته باید نظام شایسته گزینی مستقر و همه پیشنهادات وارده را مورد ارزیابی قرار دهد.

متکی با تاکید بر اهمیت حمایت از دولت سیزدهم اظهار کرد: رسالت نیروها و جریان های انقلابی در قبال دولت رئیسی ؛ حمایت ، مشاوره و نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار است.

وی در پایان گفت: کارگروه پژوهش و اقتصاد کانون بزودی طرح خود در خصوص مدیریت منابع ارزی را آماده و به مسؤلان ذیربط ارائه خواهد داد.

2323

پست بعدی

بررسی جزئیات بودجه در دولت/ تشکیل کمیته‌ای برای افزایش پلکانی حقوق کارکنان

پ دسامبر 2 , 2021
تسنیم نوشت: جزئیات و بندها و تبصره‌های بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ با حضور رئیس‌جمهور و همه اعضای کابینه مورد بررسی قرار گرفت. جلسات فوق‌العاده هیات دولت برای بررسی و تدوین بودجه 1401 کل کشور روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تشکیل شد و در آن در خصوص افزایش حقوق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000