سریالِ «خط مقدم» به شبکه یک می‌آید

سریالِ «خط مقدم» به شبکه یک می‌آید

سریالِ کوتاهِ «خط مقدم» که داستان آن در ایران و سوریه و دوران دفاع مقدس می‌گذرد، از یکشنبه هفته آینده، از شبکه یک پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی، به سرگذشت نخستین نیروهای یگان‌های موشکی ایران در جنگ هشت ساله، می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریالِ کوتاهِ «خط مقدم» به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه‌کنندگی مجید حقی که به بخشی از دوران حساس و پر التهاب سال‌های ۶۳ تا ۶۵ دفاع مقدس می‌پردازد، از (۱۴ آذر) هرشب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

شهریار بحرانی، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، در این سریالِ کوتاه، از فضای بازیگران حرفه‌ای فاصله گرفته است. بخش‌هایی از این سریال در سوریه می‌گذرد که به اقتضای داستان، گروهی از بازیگران عرب‌زبان نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان سریال «خط مقدم» آمده است: «این اثر، سرگذشت مردان بلندبالایی است که پس از پاییز ۱۳۶۳ با تلاش و مشقت، در روزگار تنهایی و مظلومیت، مجاهدانه جنگیدند.»

۵۷۵۷

پست بعدی

ببینید | پخش صدا و تصویر میرحسین موسوی از صداوسیما پس از ۱۲ سال

پ دسامبر 2 , 2021
صدا و تصویر میرحسین موسوی در اخبار شبکه یک سیما پخش شد.صدا و سیما از سال ٨٨ پخش صدا و تصویر میرحسین موسوی را ممنوع کرده بود./صداوسیما دریافت 1 MB ۲۵۶۲۶۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000