مهمترین تصمیمات سران قوا / در جلسه امروز شورای سران چه گذشت؟

مهمترین تصمیمات سران قوا / در جلسه امروز شورای سران چه گذشت؟

شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بر استفاده از منابع حاصل از مولدسازی برای تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا سه شنبه شب به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و با حضور روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تشکیل شد.

برنامه مولد سازی با هدف افزایش بهره‌وری دارایی‌های دولت و تامین بخشی از بودجه مورد نیاز کشور در دستور کار قرار گرفت و روسا و مقامات سه قوه دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این برنامه مطرح کردند.

در این جلسه مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهادهای تکمیلی را برای تامین منابع مالی لازم در جهت تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی از طریق مولدسازی دارایی‌های دولت، جمع بندی و برای تصویب نهایی به شورای عالی ارائه کند.

23219

پست بعدی

ادامه مخالفت‌ها با برخورد سلبی بانک مرکزی با پلتفرم‌های ایرانی

چ دسامبر 1 , 2021
تسنیم نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک مرکزی می‌تواند بجای برخورد سلبی با پلتفرم‌های ایرانی رمزارز، عکس العمل هوشمندانه‌ای داشته باشد تا شرکت‌های فعال در این حوزه در چارچوب مشخصی فعالیت کنند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000