کارگاه نمایش «ایده تا اجرا» با حسین قره

کارگاه نمایش «ایده تا اجرا» با حسین قره

کارگاه «ایده تا اجرا» با تدریس حسین قره، برگزار خواهد شد. کشف ایده، گسترش آن، اجرای ایده، تمرین، شناخت امکانات صحنه، نگارش و تحلیل متن و …. از مباحثی است که در این کارگاه آموزشی، تدریس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگاه آموزشی حسین قره، نمایشنامه‌نویس و منتقد تئاتر، از ۱۴ آذر در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

فصل اول این کارگاه در ۱۲ جلسه به کشف ایده، تمرین و مروری بر تاریخ تئاتر و بازآفرینی می‌پردازد.

فصل دوم نیز در ۱۲ جلسه با محوریت گسترش ایده و شناخت امکانات صحنه، نگارش و تحلیل متن و فصل سوم در ۱۲ جلسه به تمرین و اجرای ایده‌ها خواهد پرداخت.

حسین قره در این‌باره نوشته است: «نمایش، یک شهر در دامنه یک کوه است، برای کشف باید در خیابان‌ها قدم بزنی، برای آقای «بکت» دست تکان دهی، سوار بر «اتوبوسی به نام هوس»، ابرسازه «شکسپیر» را ببینی، بافت تاریخی و هزارتو «نمایش شرق» بلندی‌های یونان، تئاتر پیش رو و… «کارگاه نمایش ایده تا اجرا» به قدر بضاعت البته، راهپیمایی در این شهر است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی، با شماره ۰۱۸۰۹۸۶(۰۹۰۱) تماس بگیرند.

۵۷۵۷

پست بعدی

سوال مهم نماینده بندرعباس از دولت: اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان چه شد؟

س نوامبر 30 , 2021
فارس نوشت: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست سریع‌تر تصمیمات لازم را برای بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان اتخاذ کند. احمد مرادی نماینده بندرعباس در جلسه علنی امروز سه شنبه 9 آذر پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: مدتی قبل در استان هرمزگان زلزله‌ای رخ داد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000