باقری: رفع تحریم ها اولویت اول مذاکرات برجام قرار گیرد

باقری: رفع تحریم ها اولویت اول مذاکرات برجام قرار گیرد

تسنیم نوشت: مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام، خواستار قرار گرفتن موضوع رفع تحریم‌ها در اولویت مذاکرات وین شد.

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکراه کننده ارشد کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام، در این نشست ضمن تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم لغو تمامی تحریم‌های غیرانسانی و قهرآمیز آمریکا علیه ملت ایران تأکید کرد.

علی باقری در ادامه تصریح کرد: ضروری است مسئله رفع تحریم‌ها در اولویت نخست گفت‌وگوها قرار گیرد.

رئیس هیأت ایرانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در عمل پایبندی خود به تعهداتش را نشان داده است، بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به تفاهمی عادلانه که تأمین‌کننده منافع مشروع ایران باشد، تأکید کرد.

رفع تحریم ها اولویت اول مذاکرات برجام قرار گیرد

باقری با اشاره به ادعای برخی طرف‌های غربی برای احیای برجام تأکید کرد تا زمانی که کارزار فشار حداکثری آمریکا نفس می‌کشد، احیای برجام سخن گزافی بیش نیست.

مذاکره‌کننده ارشد ایران در این نشست همچنین با یادآوری سالگرد شهادت شهیدان شهریاری و فخری‌زاده، یاد و خاطره تمام شهدای هسته‌ای ایران را گرامی داشت.

در این نشست که در فضایی حرفه‌ای و جدی برگزار شد، توافق شد که نشست‌ کارگروه‌ لغو تحریم‌ها صبح فردا برگزار شود.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

کلنگی‌های پایتخت چند؟‌ / شهرک غرب٣٠٠ متر ۴۴ میلیارد تومان

د نوامبر 29 , 2021
این روزها یافتن و خرید خانه‌های ارزان در تهران تبدیل به آرزوی بسیاری از شهروندان شده است. به گزارش خبرآنلاین، در روزگاری نه چندان دور، مالکان خانه‌های کلنگی با مشارکت می‌توانستند خانه‌های خود را تخریب و نوسازی کنند اما این روزها و در سایه نوسان قیمت مصالح ساختمانی و افزایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000