انتقاد سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از کمبود معلم در مدارس

انتقاد سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از کمبود معلم در مدارس

ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست مشترک کمیسیون متبوع خود و کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

«روح الله عباس پور» در توضیح نشست مشترک روز شنبه کمیسیون‌های صنایع و معادن و فرهنگی مجلس، با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: در این نشست مشترک برنامه‌ها و سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در این جلسه بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید کرد و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این وزارتخانه از دیگر نکات مدنظر نوری بود.

به گفته نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس، تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین، تامین نیروی انسانی موردنیاز، توجه به حوزه پرورشی، نظارت بر مدارس دولتی و غیردولتی، ساماندهی نیروهای نهضتی، خرید خدمتی و… از موضوعات مطرح شده در این نشست مشترک بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بزرگترین چالش در وزارت آموزش و پرورش را تامین نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: با گذشت بیش از ۲ ماه از آغاز سال تحصیلی برخی از مدارس معلم ندارند به همین دلیل نمایندگان بر ضرورت توجه به دانشگاه فرهنگیان و تامین نیروی انسانی موردنیاز از طریق این دانشگاه تاکید کردند. 23215

پست بعدی

در نشست امروز سران قوا چه گذشت؟

ش نوامبر 27 , 2021
ایسنا نوشت: روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه بر اقدامات اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کردند. در نشست هفتگی سران سه قوه که عصر امروز به میزبانی قالیباف در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد مهم‌ترین مسائل و موضوعات ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. آیت‌الله رئیسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000