نماینده نجف آباد: برخی افراد، کشاورزان اصفهان را تهدید کردند تا دست به آشوب و اغتشاش بزنند

نماینده نجف آباد: برخی افراد، کشاورزان اصفهان را تهدید کردند تا دست به آشوب و اغتشاش بزنند

فارس نوشت: نماینده مردم نجف‌آباد با اشاره با ناآرامی‌های اصفهان گفت: در مذاکرات هسته‌ای پیش رو دست ایران در مقابل کشورهای مقابل پرتر است و طبیعتاً دشمنان دست به هر کاری می‌زنند که بتوانند تیم مذاکره کننده را تحت فشار قرار دهند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اتفاقات اخیر استان اصفهان، اظهار داشت: در اعتراض به حق کشاورزان و مردم اصفهان چقدر فضا آرام و به صورت مسالمت آمیز پیش رفت و توانستند خواسته‌های خود را طبق اصل ۲۷ قانون اساسی بدون اخلال در نظم عمومی و حمل اسلحه به خوبی به گوش مسئولین استانی و کشوری برسانند و در نهایت بیانیه‌ای بعد از توافقات لازم قرائت کردند و محل تجمع را ترک کردند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران هم برای ناامن کردن فضای داخلی و هم برای ناامن کردن مرزها برنامه های مفصلی دارند که یک قسمتی از این برنامه ها استفاده از ظرفیت اراذل و اوباش و تروریست های مختلف است که آنها دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اشاره به مذاکرات آتی هسته‌ای، گفت: امروزه در مذاکرات هسته‌ای دست ایران در مقابل کشورهای پنج بعلاوه یک پرتر است یعنی در مدت کمی که آقای رئیسی زمام دولت را بر عهده گرفته است شاهد اتفاقات مثبت و دستاوردهایی در کشور هستیم که نمونه آن غنی سازی 60 درصد اورانیوم است. از این رو این دستاوردها یک دستاوردهای بزرگی برای مذاکرات پیش رو است و دست ایران نسبت به کشورهای مذاکره کننده بالاتر و برتر است طبیعتاً دشمنان دست به هر کاری می‌زنند که بتوانند دست ایران را در مذاکرات پیشرو باز یا تیم مذاکره کننده را تحت فشار قرار دهند.

ابوترابی افزود: دشمنان با سوء استفاده از غفلت برخی از غافلین داخلی در حال سوء استفاده از اعتراضات هستند و همچنین از قبل نیز تمهیداتی از جمله انتقال اسلحه به داخل ایران و هماهنگی‌های لازمی با اراذل و اوباش داخلی برای به آشوب کشیدن ایران انجام داده اند و همیشه از این اراذل اوباش در داخل کشور استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر اصفهان، بیان کرد: دشمن خیلی زودتر از این اتفاقات به دنبال آشوب کشیدن ایران از طریق حمله سایبری به جایگاه های سوخت و نفتی بود که موفق نشد.

وی اظهار داشت: اکنون مردم می‌توانند با جدا کردن صف خود از آشوبگران و اغتشاشگران مطالبه خود را از طریق قانونی دنبال کنند و مراقب باشند در سناریوی دشمنان بازی نکنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فشارهای خارجی که بر کشور تحمیل شده است مردم باید مثل همیشه انزجار خود را نسبت به این حرکات مشکوک و ساختار شکنان اعلام کنند. یعنی کشاورزان باید به صورت شفاف اعلام کنند که صف آنها از صف این اغتشاشگران جداست.

ابوترابی با بیان اینکه خبرهایی وجود دارد که برخی از افراد، کشاورزان استان اصفهان را تهدید کردند تا دست به آشوب و اغتشاش بزنند، تاکید کرد: باید کشاورزان راه خود را با افرادی که دست به آشوب و اغتشاش می‌زنند و اموال بیت المال را به آتش می‌کشند جدا کنند و نگذارند مطالبه آنها دستمایه اهداف دیگر شود.

وی گفت: موضوع اصلی که برای مسئولین کشوری مهم است آب آشامیدنی مردم است. از این رو با توجه به خشکسالی های اخیر کشور و کمبود آب در پشت سدها این موضوع به خط قرمز تبدیل کرده است از این رو آب آشامیدنی مردم جزء اولویت‌های مسئولین نسبت به موضوعات دیگر است.

23231

پست بعدی

ویلن چطور ساز ایرانی کمانچه را کنار زد؟

ش نوامبر 27 , 2021
تسنیم نوشت: شیما شاه‌محمدی معتقد است که در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ خورشیدی، رادیو به سازِ ویلن کمک کرد تا بیشتر شنیده شود و کمانچه را کنار بزند. برنامه ارغنون با موضوع بررسی هویت سازهای کمانچه در موسیقی ایران، با حضور شیما شاه‌محمدی(کارشناس ارشد نوازندگی) از شبکه رادیویی گفت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000