عملیاتی که نیروی دریایی عراق را منهدم کرد

عملیاتی که نیروی دریایی عراق را منهدم کرد

مهر نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش در شب خاطره «مردان مروارید» گفت: نیروی دریایی در عملیات مروارید توانست یک بازوی ارتش بعث را که همان نیروی دریایی‌اش بود، سال ۵۹ قطع کند.

امیر دریادار شهرام ایرانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: پس از آغاز جنگ تحمیلی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست در کمترین زمان ممکن و با هوشمندی جوانان نخبه آن روز مأموریت مهمی را به سرانجام برساند و آن قطع یک دست دشمن بعثی به طور کامل بود.

وی افزود: دشمن بعثی پس از شکست در عملیات مروارید و ضربه‌ای که از نیروی دریایی خورد، دیگر نتوانست تا پایان هشت سال جنگ تحمیلی از نیروی دریایی خود استفاده کند. دیگر دشمنان قسم خورده این آب و خاک در آن دوران، شناورهای پیشرفته‌ای را برای نیروی دریایی صدام ساخته بودند، اما همرزمان من اجازه ندادند که آن شناورها حتی به دریای سرخ هم برسد.

دریادار شهرام ایرانی ادامه داد: امروز نیز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کماکان دارد به همان مأموریت خود ادامه می‌دهد و آن حراست از شاهرگ اقتصادی کشور در حوزه دریاست. ما هم‌اکنون آمادگی پاسخگویی به هرگونه نابخردی دشمن را داریم. امیدوارم همه هم‌رزمان همیشه با باد موافق همراه باشند. وظیفه ما تأمین امنیت خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است و ما پرچم مقدس ایران را با احترام در دریاها به اهتزار درخواهیم آورد و پیام ملت ایران را که صلح و دوستی و تلاش برای آسایش برای همه مردم است، به جهانیان خواهیم رساند.

۵۸۵۸

پست بعدی

جلسه مهم وزیر رییسی با کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان

پ نوامبر 25 , 2021
تسنیم نوشت: اعضای کمیسیون اقتصادی خبرگان در جلسه با سید رضا فاطمی‌امین دیدگاه‌ها و مطالباتشان را در خصوص وظایف وزارت صمت برای بهبود وضع معیشتی مردم بیان کردند. برنامه‌های وزارت صمت برای بهبود وضع معیشت مردم در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان بررسی شد. در این جلسه که با حضور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000