انتخاب موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران از نگاه مردم در رادیو صبا

انتخاب موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران از نگاه مردم در رادیو صبا

سردار آزمون، مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و … از سرشناس‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران هستند. برنامه «ترین‌ها»ی رادیو صبا، این هفته قصد دارد، بهترین‌های این فهرست را از نگاه مخاطبان خود، انتخاب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی که با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی از رادیو صبا پخش می‌شود، این هفته به سراغ موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران خواهد رفت.

این برنامه، ساعت ۱۶ روز جمعه، پنجم آذر، موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران را از نگاه مخاطبان معرفی می‌کند.

لژیونر (légionnaire)، نامی فرانسوی است و برای فوتبالیستی (یا هر بازیکنی در هر ورزش دیگری) استفاده می‌شود که در باشگاهی غیر از باشگاه‌های کشور خودش، بازی کند.

اینک، تیم ملی فوتبال ایران، بعد از استرالیا، بیشترین بازیکن لژیونر را در ترکیب خود دارد. اگر چه حضور بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا یک امتیاز مثبت در جهت پیشرفت آن‌ها و نزدیک شدن به معیارهای بین‌المللی محسوب می‌شود، ولی مشکلاتی را هم به همراه دارد.

در این برنامه تعدادی از لژیونرهای فوتبال ایران در فضای مجازی معرفی می‌شوند تا مخاطبان، به موفق‌ترین آن‌ها رای دهند که در طول برنامه با توجه به آرای دریافتی و کارشناسی تیم «ترین‌ها»، موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران از نگاه مخاطبان اعلام می‌شود.

برنامه «ترین‌ها»، روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف‌الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی‌تبار، راهی آنتن صبا می‌شود.

۵۷۵۷

پست بعدی

گلایه‌های تلخِ مادر علی انصاریان/ هیچ‌کدام از اهالی فوتبال، سراغی از من نگرفته‌اند

پ نوامبر 25 , 2021
مادر مرحوم علی انصاریان که شب گذشته در مراسم اکران فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» حضور داشت، از اهالی فوتبال گله کرد و گفت در مدت ۹ ماه پس از فوت پسرش، هیچ‌ یک از اهالی فوتبال سراغی از او نگرفته‌اند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته (چهارشنبه ۳ آذر)، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000