بازگشتِ «سلمان فارسی» به جزیره قشم/عکس

بازگشتِ «سلمان فارسی» به جزیره قشم/عکس

فیلمبرداری بخش‌های جدید سریال «سلمان فارسی»، محصول مرکز سیمافیلم به کارگردانی داود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در جزیره قشم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان فیلمبرداری بخش دیرهای فصل بیزانسِ سریال «سلمان فارسی» در جلفا و شاهرود، ادامه کار این مجموعه تلویزیونی، در جزیره قشم پی گرفته خواهد شد.

بدین ترتیب، کاروانِ سریال «سلمان فارسی» که اواخر سال ۱۳۹۸ در قشم، بخش‌های لخمی‌های فصل بیزانس را فیلمبرداری کرده بودند، با بازگشت به این جزیره، بخش‌های دیگری از فصل بیزانس را به تصویر خواهند کشید.

سریال «سلمان فارسی» که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد، سه فصل دوران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند.

این سریال، به سفارش مرکز سیما فیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود و تاکنون حدود ۸۰ درصد از فصل بیزانس که ۱۰ قسمت از کل سریال را شامل می‌شود، فیلمبرداری شده است.

تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه و چند بازیگر خارجی و حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

بازگشتِ «سلمان فارسی» به جزیره قشم/عکس

۵۷۲۴۵

پست بعدی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام جدید صادر کرد

چ نوامبر 24 , 2021
ایرنا نوشت: سرلشکر محمد باقری در پیامی نوشت که حضور آگاهانه و پیشتازانه بسیج در عرصه‌های مختلف توانسته است تثبیت، تداوم، ماندگاری، پیشرفت و قدرت‌افزایی انقلاب و نظام را رقم بزند. سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفته بسیج، فرارسیدن پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی و دوراندیشانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000