تذکر مهم رئیس جمهور به سازمان استخدامی: حقوق و دستمزد را عادلانه کنید

تذکر مهم رئیس جمهور به سازمان استخدامی: حقوق و دستمزد را عادلانه کنید

رئیس جمهور با اشاره به قابل تحمل نبودن پرداخت های نامتعارف در دولت و شرکت های دولتی، از سازمان اداری و استخدامی کشور خواست قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین یک نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به موضوع حقوق های غیر متعارف گفت: حقوق یک حدی دارد که حد آن باید برای تمام افراد شاغل در دولت و شرکت های دولتی مشخص شود و بیش از آن میزان هم نباید پرداخت شود. و به حقوق نجومی باید خاتمه داده شود.

رئیس جمهور در همین زمینه از سازمان اداری و استخدامی کشور خواست هر چه سریعتر و قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: شاید طبق قانون دستگاه هایی اجازه تعیین حقوق برای شرکت ها و یا افراد دولتی را داشته باشند که باید در این زمینه نیز اقداماتی انجام شود. پرداخت های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت های دولتی قابل تحمل نیست.

تذکر مهم رئیس جمهور به سازمان استخدامی: حقوق و دستمزد را عادلانه کنید

رئیسی با تاکید بر اهمیت یک صدایی در دولت گفت: سند تحول دولت در ۳۷ مسأله اصلی کشور تدوین شده که بزودی اعلام خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به فعالیت بسیج در طرح غربالگری شهید سلیمانی اظهار داشت: نقش بسیج بسیار اثرگذار و بسیجیان نیروهای مخلص و کارآمد هستند و استفاده از این ظرفیت می تواند کارها را دقیقتر و سریع کند. امروز بسیجی بودن و داشتن روحیه بسیجی از شاخص های مهم تحرک و پویایی در دولت است.

به گفته رئیس جمهور رئیسی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و موفقیت دولت در تامین واکسن و واکسیناسیون عمومی بیان داشت: پس ازموضوع کرونا مسأله اصلی دولت معیشت مردم است، وزرا نیز اقدامات انجام شده خود در این زمینه را برای مردم تبیین کنند.

در مورد مشکلات آب در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: باید مصوباتی که در این مورد انجام شده، پیگیری و نتیجه به مردم گفته شود. مسأله تامین آب شرب و کشاورزی مردم مهم است.

رئیس جمهور ضمن تشکر از سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس های مدارس بصورت حضوری، بیان داشت: والدین دانش آموزان هم از برگزاری توامان کلاس ها به صورت حضوری و غیر حضوری راضی هستند.

23217

پست بعدی

دانلود فیلم ترسناک ، ۵ فیلم دلهره آور خارجی

چ نوامبر 24 , 2021
فیلم ترسناک یکی از گزینه های اصلی فیلمبازان محسوب می شود ، چراکه هیجان بالا و گاهی نیز رازآلودگی باعث ترشح میزان قابل توجهی آدرنالین می شود. فیلم ترسناک یکی از گزینه های اصلی فیلمبازان محسوب می شود ، چراکه هیجان بالا و گاهی نیز رازآلودگی باعث ترشح میزان قابل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000