خبر خوش رئیس کمیسیون اجتماعی برای ساماندهی کارکنان دولتی

خبر خوش رئیس کمیسیون اجتماعی برای ساماندهی کارکنان دولتی

تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، در تشریح آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد:برای بررسی و ارزیابی طرح ساماندهی کارکنان دولت کارگروهی با حضور 7 تن از نمایندگان ، کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شده است.

وی افزود: قرار است کارگروه مشترک مجلس و دولت با توجه به اطلاعات و آمارها مربوط به انواع قراردادها و تعداد کارکنان که از سامانه مربوطه اخذ شده، ظرف مدت یک هفته طرح ساماندهی کارکنان دولت را جمع بندی و نهایی کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: قرار است تا پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در هفته آینده با حضور آقای لطفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی طرح ساماندهی کارکنان دولت و گزارش کارگروه مشترک دراین رابطه در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه مجلس و دولت تلاش خواهند کرد تا در باره ساماندهی کارکنان دولت به یک راه حل برسند تا امنیت شغلی این قشر تامین شود، بیان کرد: در جلسات کمیسیون اجتماعی و کارگروه مشترک سعی خواهیم کرد تا امنیت شغلی را برای کارکنان شرکتی و قراردادی فراهم کنیم.

23217

پست بعدی

طولانی‌ترین بمباران هوایی در تاریخ ایران/ روایتی از یک فاجعه

چ نوامبر 24 , 2021
تسنیم نوشت: یکی از شاهدان واقعه بمباران شهر اندیمشک، می‌گوید: ۴۶ سالم بود و زیاد شهید دیده بودم، ولی این‌بار فرق می‌کرد. در بمباران ۴ آذر ۶۵ صدام اندیمشک را شخم زده بود. در سحرگاه یک روز پاییزی در سال ۶۵، خلبانان عراقی خود را برای انجام طولانی‌ترین حمله هوایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000