بررسی طرح‌های اولویت‌دار سیستان و بلوچستان به ریاست مخبر

بررسی طرح‌های اولویت‌دار سیستان و بلوچستان به ریاست مخبر

ایرنا نوشت: جلسه بررسی طرح‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی برای استان سیستان و بلوچستان عصر امروز – سه‌شنبه – به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

در این جلسه که در راستای سفر شهریور ماه رییس جمهوری به این استان برگزار شد، پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، پیشنهادات استان و تعهدات بانک‌های عامل در قالب طرح های اولویت‌دار استان سیستان و بلوچستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست که استاندار سیستان و بلوچستان، وزرای صمت، نفت، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، نیرو، معاون اجرایی رییس جمهوری، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و برخی مدیران عامل بانک ها نیز حضور داشتند، توافقات لازم برای اجرای طرح‌های پیشنهادی با هدف رفع کاستی‌ها و کمک به ارتقای وضعیت استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

درخواست رییسی از کارگروه ایجاد تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی

س نوامبر 23 , 2021
رئیس جمهور از کارگروه تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست با دقت و بررسی همه جانبه، پیشنهادات موجود در این زمینه را جمع بندی و برای تصمیم گیری در جلسه بعدی ارائه دهد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی عصر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000