زن از خانه قهر کرد؛ شوهرش به صورت او اسیدپاشید

زن از خانه قهر کرد؛ شوهرش به صورت او اسیدپاشید

ایران نوشت: ساعت 10 صبح دوشنبه یکم آذر صدای فریادهای زنی جوان و پسر کوچکش از داخل حیاط خانه‌ای در منطقه مسعودیه تهران اهالی را به خیابان کشاند.

زن جوان و پسرش از ناحیه دست و صورت و پا دچار سوختگی شدید با اسید شده بودند.گزارش اسیدپاشی از سوی مأموران کلانتری مسعودیه به بازپرس محمد حسن زارعی از شعبه اول دادسرای جنایی تهران اعلام شد.

زن جوان در تحقیقات گفت: یک دختر دارم که تازه نامزد کرده و یک پسر 12 ساله هم دارم. روز قبل از اسیدپاشی دخترم با نامزدش بیرون رفته بود ولی دیر برگشت. وقتی پدرش به خانه آمد و او را ندید خیلی عصبانی شد به من اعتراض کرد و دعوایمان شد.
من هم صبح روز بعد وقتی شوهرم به محل کارش رفت با پسرم از خانه قهر کرده و از ورامین به تهران و خانه برادرم رفتم. اما شوهرم وقتی متوجه این موضوع شد با یک ظرف اسید به آنجا آمد. می‌گفت از دست رفتارهای من و قهر و اختلاف با من خسته شده است و در همان موقع در حالی که پسرم هم کنارم ایستاده بود روی من اسید ریخت که پسرم هم سوخت. در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد. 23302

پست بعدی

مجلس خیلی چیزها از جمله رای نمایندگان را از مردم پنهان می کند، شعار شفافیت هم می دهد

س نوامبر 23 , 2021
شرق نوشت: دولت و مجلس هرچند اختلافاتی دارند؛ اما یکی از نقاط اشتراک آنها «محرمانه‌کردن» جلسات، مقررات و قراردادها به نفع خود است و این در حالی است که «شفافیت» شعار همیشگی پاستورنشینان و بهارستانی‌ها بود. مجلس یازدهم در یک سال و چند ماهی که بر سر کار آمده، بارها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000