نظر حداد عادل درباره عملکرد محسنی اژه ای در قوه قضاییه

نظر حداد عادل درباره عملکرد محسنی اژه ای در قوه قضاییه

میزان نوشت: رئیس شورای ائتلاف با تأکید بر اینکه رئیس دستگاه قضا، خط مبارزه با فساد و عدالت‌گستری را به جدیت دنبال می‌کنند، گفت: این جریان به قوت طی سال‌های اخیر در قوه قضائیه شکل‌گرفته است.

غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگویی، با اشاره به عملکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای ، گفت: آقای محسنی اژه‌ای از داخل خود قوه قضائیه هستند و به مسائل داخل و پیرامون این قوه در کنار مشکلات حاکم بر کشور آشنا و اشراف دارند و از سابقه خوبی نسبت به فعالیت در دستگاه قضا برخوردار هستند.

رئیس شورای ائتلاف با تأکید بر اینکه رئیس دستگاه قضا، خط مبارزه با فساد و عدالت‌گستری را به جدیت دنبال می‌کنند، تصریح کرد: این جریان به قوت طی سال‌های اخیر در قوه قضائیه شکل‌گرفته است.

حداد عادل:  مقابله با فساد یکی از اقدامات خوب دستگاه قضاست

آقای محسنی اژه‌ای، بسیار جدی و قاطع هستند

حداد عادل بابیان اینکه آقای محسنی اژه‌ای، بسیار جدی و قاطع هستند، اضافه کرد: رئیس قوه قضائیه، پرکار، پرتحرک و بی‌تکلف هستند.

رئیس شورای ائتلاف با اشاره به آثار اقدامات رئیس دستگاه قضا، تصریح کرد: اقدامات آقای محسنی اژه‌ای، باعث شده است نظرات نسبت به قوه قضائیه بهتر از گذشته شود و مایه امیدواری است و پیش‌بینی می‌شود، که پیشرفت‌ های بهتری برای دستگاه قضا حاصل شود.

حداد عادل مقابله با فساد را یکی از اقدامات خوب دستگاه قضا، پیدا کردن گلوگاه‌های فساد و مقابله جدی با کسانی را که از شرایط تحریم اقتصادی سوءاستفاده کردند، یکی دیگر از اقدامات و مأموریت‌های قوه قضائیه برشمرد و اظهار داشت: این افراد زندگی را برای مردم سخت کردند و از رئیس دستگاه قضا، انتظار می‌رود که قاطعیت لازم را همانند گذشته به خرج دهند.

23219

پست بعدی

هزینه زندگی در ایران چقدر بالا رفت؟

د نوامبر 22 , 2021
اعلام مرکز آمار ایران از کاهش هر سه شاخص تورم در آبان ماه و عقبگرد تورم سالانه به ۴۴.۴ درصد حکایت دارد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش مرکز آمار ایران از وضعیت تورم در آبان ماه منتشر شد. بر این اساس، نرخ تورم سالانه آبان ماه به ٤٤,٤ درصد رسیده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000