رئیس جدید هلال احمر کیست؟

رئیس جدید هلال احمر کیست؟

با حکم رئیس جمهور، پیرحسین کولیوند به‌عنوان رئیس جدید هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی با گذشت بیش از صد روز از عمر دولت، رئیس جدید هلال احمر همچنان انتخاب نشده بود که روز گذشته این اتفاق افتاد. از میانه آبان‌ماه حرف و حدیث‌ها برای انتخاب پیرحسین کلیوند به ریاست هلال احمر شنیده می‌شد طوری‌که برخی رسانه‌ها تیتر زدند دو گزینه برای هدایت سکان هلال احمر به رئیس جمهور معرفی شده است. حالا دیروز حکم ریاست کولیوند که در میان دو گزینه پیشنهادی بود برای هدایت این سازمان توسط رئیس جمهور امضاء شد تا از امروز به بعد هلال احمر کار خود را با رئیس جدید شروع کند.

گفتنی‌ست کولیوند پیش از این رئیس اورژانس کشور بود که به دلیل مشکلات شخصی از این سازمان استعفا کرد. سعید نمکی، وزیر بهداشت وقت در قبول استعفای او نوشت: «ضمن آگاهی از مشکلات جنابعالی هرگز حاضر به پذیرش کناره گیری شما از مدیریت آن مجموعه نبودم و می دانید که چه سخت می توان با استعفای برادری مخلص، وفادار و موثر از مسئولیت خطیر موافقت نمود. لذا ضمن پذیرش استعفای جنابعالی علیرغم میل باطنی و فقط بدلیل اقناع روحی در کمک به مشکلات جسمی و روحی جنابعالی از خداوند بزرگ برایتان به پاداش خدمت های ارزنده ایام خدمتگزاری به مردم شریف، آرزوی تندرستی، عزت و سربلندی دارم.»

پیرحسین کولیوند در دوره‌ای رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز بوده است.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

خبری غافلگیرکننده برای هواداران «پیکی‌بلایندرز»

د نوامبر 22 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کارگردان سریال «پیکی بلایندرز» همزمان با انتشار تیزری از فصل پایانی این سریال، از پخش زودتر از انتظار آن خبر داد. کارگردان سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders)، آنتونی بایرن در صفحه شخصی اینستاگرام خود تیزری از این سریال را به اشتراک گذاشت و نوشت: «زودتر از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000