مخبر آیین نامه جدید ابلاغ کرد

مخبر آیین نامه جدید ابلاغ کرد

ایلنا نوشت: با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه میزان و نحوه دریافت حق عضویت در صندوق ضمانت سپرده ها اصلاح و ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۶ آبان ۱۴۰۰، به منظور تأمین نظر مجلس شورای اسلامی در خصوص ماده (۱۵) آیین نامه میزان و نحوه دریافت حق عضویت در صندوق ضمانت سپرده ها که پیش از این نیز مورد بازبینی قرار گرفته بود، با اصلاح آن موافقت کرد.

آیین‌نامه میزان و نحوه دریافت حق عضویت در صندوق ضمانت سپرده‌ها ابلاغ شد

به موجب این اصلاحیه، چنانچه موسسه اعتباری از پرداخت حق‌عضویت‌ خود ظرف سه ماه پس از مهلت های مقرر امتناع ورزد، موضوع جهت اعمال اقدامات انتظامی موضوع ماده (۴۴) قانون پولی و بانکی کشور از جمله سلب صلاحیت مدیران و ممنوعیت عملیات سپرده گیری مؤسسه اعتباری به هیأت انتظامی بانک ها ارجاع می شود.

23217

پست بعدی

هوای تهران آلوده برای تمام گروه‌ها

د نوامبر 22 , 2021
بر اساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوا، وضعیت هوای تهران امروز در شرایط ناسالم برای تمام گروه های جامعه قرار دارد. به گزارش خبرآنلاین، براساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوا، میانگین ۲۴ ساعت گذشته، کیفیت هوای تهران تا ساعت ۸ صبح، با شاخص ۱۵۰ و میانگین شاخص کیفیت هوا در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000