جلسه جمع بندی کمیسیون آموزش درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی ۶ آذر برگزار می‌شود

جلسه جمع بندی کمیسیون آموزش درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی ۶ آذر برگزار می‌شود

تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از برگزاری جلسه جمع‌بندی این کمیسیون برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه ۶ آذرماه خبر داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه جمع‌بندی این کمیسیون برای بررسی صلاحیت یوسف نوری گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه 6 آذرماه خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون در همان روز برای بررسی در صحن تقدیم هیأت رئیسه می‌‎شود.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی صلاحیت یوسف نوری که هفته گذشته از سوی دولت به عنوان سومین گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد، گفت:‌ کمیسیون آموزش در حال بررسی برنامه‌ها، مدارک و عملکرد اجرایی وزیر پیشنهادی است و مقرر شده است که این بررسی‌ها تا روز شنبه 6 آذر ادامه پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه جلسه رای اعتماد به آقای نوری قرار است یکشنبه هفتم آذر ماه برگزار شود، برنامه کمیسیون آموزش این است که جمع‌بندی خود درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را در جلسه روز ششم آذر ماه نهایی کند.

حاجی پور خاطرنشان کرد: گزارش نهایی کمیسیون برای قرائت در صحن علنی احتمالا همان روز شنبه ششم آذر به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

23219

پست بعدی

موضع عضو هیات رییسه مجلس درمورد خروجی مذاکرات وین

ی نوامبر 21 , 2021
فارس نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رفتارهای آژانس در آستانه مذاکرات هسته‌ای متأثر از لابی‌های صهیونیستی بوده و ایران همیشه در چارچوب معاهدات آژانس عمل کرده است، گفت: خروجی هر مذاکره‌ای در وین باید تأمین منافع اقتصادی ملت ایران باشد. محمد آشوری عضو هیأت رئیسه مجلس شورای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000