روایت آتش تقی‌پور از رفتار زشت عوامل یک سریال / احساس می‌کردم من را به اسیری برده‌اند

روایت آتش تقی‌پور از رفتار زشت عوامل یک سریال /  احساس می‌کردم من را به اسیری برده‌اند

فارس نوشت: آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: برای بازی در یک سریال رفته بودم و بعد از یکی‌دو روز گفتم این کار، کار خوبی نمی‌شود چون در پشت‌صحنه کارها جدی گرفته نمی‌شد و رفتارشان جوری بود که احساس می‌کردم مرا به اسیری برده‌اند.

آتش تقی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مقایسه سریال‌سازی در گذشته و اکنون اظهار کرد: الان کمتر از گذشته به کارها اهمیت می‌دهند و نوعی سستی دیده می‌شود. کار خوب حاصل پشت‌صحنه خوب است. من برای بازی در یک سریال رفته بودم و بعد از یکی‌دو روز گفتم این کار، کار خوبی نمی‌شود چون در پشت‌صحنه کارها و وظایفی که افراد داشتند جدی گرفته نمی‌شد. رفتارشان جوری بود که احساس می‌کردم من را به اسیری برده‌اند. این را به خودشان هم گفتم و البته آنها هم من را تهدید کردند، اما من ادامه ندادم. بعد از مدتی کارگردان آن سریال هم عوض شد اما این حربه هم کارساز نشد کارگردان جدید هم نتوانست کار را جمع کند.

تقی‌پور درباره حضور در سریال امام علی (ع) هم اینگونه صحبت کرد: داود میرباقری هنرمندی است که علاوه بر قلم خوب، جسارت‌هایی را دارد که شاید افراد دیگر آن جسارت‌ها را نداشته باشند. او به کارش ایمان داشت و در مسیر تولید تسلیم مشکلات نمی‌شد. به‌ویژه وقتی کار اعتقادی باشد، مال خود مردم است و نباید از آن به سادگی گذشت. قرار بود نقش من در سریال امام علی (ع) پررنگ‌تر باشد؛ یعنی فقط به دو سکانس در قسمت‌های پایانی خلاصه نشود، بلکه آن شخصیت فردی بود که قبلاً در جنگ‌ها هم حضور داشت. من در آن زمان به صورت همزمان در سریال «روزی روزگاری» هم حضور داشتم که گریم متفاوتی داشت و در نهایت نقشم در سریال امام علی(ع) کم‌رنگ‌تر شد و بیشتر درگیر پروژه «روزی روزگاری» بودم.

این بازیگر پیشکسوت درباره نقش های موردعلاقه خود نیز توضیح داد: علاوه بر «روزی روزگاری» و امام علی (ع)، سریال‌های «شب دهم» و «خانه‌ای در تاریکی» را هم دوست داشتم. معمولا نقش های من کوتاه است، اما سعی می‌کنم به بهترین شکل کار خودم را انجام بدهم. اعتقاد دارم که تا زمانی که خود فرد از کارش راضی نباشد و به دل خودش ننشیند آن کار به دل مخاطب هم نمی‌نشیند.

۵۸۵۸

پست بعدی

اطلاعیه جشنواره فیلم فجر درباره بخش مسابقه فیلم کوتاه

ی نوامبر 21 , 2021
مهلت پایانی ثبت‌نام فیلم‌های کوتاه در جشنواره چهلم فیلم فجر اعلام شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، صاحبان فیلم‌های کوتاه ۳ تا ۱۵ دقیقه‌ای که در سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به بخش مسابقه راه پیدا کرده بودند، تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000