چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، چگونه برگزار خواهد شد؟

چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، چگونه برگزار خواهد شد؟

جعفر گودرزی، دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، از اعلام فراخوان این دوره در آینده‌ای نزدیک خبر داد و مهم‌ترین شاخصه داوری آن را هم اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جعفر گودرزی، دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، توضیحاتی را درباره برگزاری این رویداد هنری، ارائه کرد.

او ابتدا، درباره آثاری که قرار است در دوره چهاردهم مورد داوری قرار بگیرند، توضیح داد: «سال ۹۹، جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در حالی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد که قرارمان این بود که اکران سالانه سینما را در داوری‌مان مدنظر قرار دهیم و از داوری فیلم‌های جشنواره فیلم فجر فاصله بگیریم اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی اکران و سینماها، این مهم نمی‌توانست همه‌جانبه صورت بگیرد.»

گودرزی افزود: «لذا در این دوره قرار است فیلم‌های حاضر در سی و هشتمین و سی و نهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر که سال ۹۸ و ۹۹ برگزار شدند و همچنین آثار ایرانی شرکت کننده در سی و هفتمین و سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شد، داوری شوند.»

به گفته این منتقد، از دوره بعدی جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی، معیار داوری، فیلم‌های اکران شده در طول یک سال خواهد بود.

دوره سیزدهم جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، بهمن سال ۹۸ برگزار شده بود.

۵۷۵۷

پست بعدی

تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و چین در ۹ ماه/ واردات چین از ایران افزایش یافت

ج نوامبر 19 , 2021
مبادلات تجاری ایران و چین در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی با افت ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۱۰ میلیارد و ۴۲۵ میلیون دلار رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گمرک چین اعلام کرد مبادلات تجاری ایران و چین در ۹ ماه نخست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000