علم‌الهدی: اگر مسئولان سیاست خارجی استکبارستیزی کنند زمینه ظهور منجی بشریت فراهم می‌شود

علم‌الهدی: اگر مسئولان سیاست خارجی استکبارستیزی کنند زمینه ظهور منجی بشریت فراهم می‌شود

ایرنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت که تحقق عدالت در کشور از طریق مبارزه با فساد و تبعیض و با همکاری قوای سه‌گانه قابل دستیابی است وگرنه تمام حرکت‌ها در این زمینه بی‌نتیجه خواهد ماند.

آیت الله سیداحمد علم الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد افزود: چیزی که در شرایط کنونی نظام ما را بیمه می‌کند، مبارزه با استکبار در دو سطح سیاست خارجی و سیاست داخلی است.
وی ادامه داد: اگر مسوولان ما در سیاست خارجی از طریق استکبارستیزی و در سیاست داخلی به وسیله مقابله با تبعیض و فساد، بطور مستمر مبارزه کرده و خسته نشوند، ما به یک نظام ایده‌آل خواهیم رسید و بدین طریق زمینه ظهور منجی عالم بشریت فراهم خواهد شد.
امام جمعه مشهد با اشاره به حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه در نماز جمعه این هفته مشهد افزود: عدالت، محور اصلی نظام جمهوری اسلامی است و خوشبختانه قوه قضاییه از طریق استکبارستیزی در داخل و مقابله با فساد و تبعیض، که لازمه رسیدن به عدالت است، این هدف را با جدیت دنبال می‌کند.
وی بیان کرد: انقلابیون و مردم ما نباید از مبارزه با دشمن و استقامت خسته شوند، چراکه دشمن و استکبار جهانی با دین اسلام، رسول خدا و عقیده مردم مشکل دارد و اگر قدرت و توان داشت از هیچ توطئه ای برای رسیدن به اهداف خود دریغ نمی کرد.
خطیب جمعه مشهد در بخشی از سخنانش عبرت پذیری مسوولان در سیاست خارجی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز در کشور ما دو فکر وجود دارد و یک عده معتقدند که باید تعامل کرد و در مقابل دشمن، تواضع و تعامل کرد، تا بتوانیم به مشکلات فائق بیاییم و نگرش دیگر مبارزه مستمر و استقامت در مقابل دشمن و استکبار است.
آیت الله علم الهدی افزود: بدین منظور مقام معظم رهبری در دوره گذشته مصلحت دیدند تا عده ای از مدیران را که تفکر غلبه بر مشکلات از طریق تعامل با دشمن را داشتند، در سیاست خارجی و از طریق مذاکرات برجام تجربه کنند اما پس از مدتی بر همگام روشن شد که با این رویکرد، دشمنی دشمن چند برابر بیشتر شد.
وی ادامه داد: این در حالی است که اگر در مقابل دشمن و استکبار ایستاده و کوتاه نیایی می توانی به اهداف خود برسی، همچنانکه اکنون بسیاری از کشورهای غربی به این نتیجه رسیده اند که در حوزه نفت با ایران به طور مستقل وارد گفتگو شوند و از سلطه و زیر یوغ آمریکا در این خصوص بیرون بیایند.
علم الهدی افزود: این در حالی است که آمریکا که ابزار قدرت و انرژی را در دست دارد و برای ناامن کردن انتقال نفت از ایران در دریای عمان حتی دست به نفت دزدی زد و از هیچ توطئه و خصومتی در این زمینه دریغ نکرد.
امام جمعه مشهد گفت: مسوولان باید با عبرت و بصیرت، سیاست امروز جامعه را از نظر روابط بین‌الملل تنظیم کنند، چراکه دشمن چه شرقی و چه غربی، خصومت خود را دارد و امیدواریم آمریکا، همانند شوروی سابق نابود گردد.

23231

پست بعدی

امام جمعه دزفول: در دانشگاه‌ها با ایجاد ناامیدی در نخبگان، آنها را به مهاجرت از کشور ترغیب می‌کنند

ج نوامبر 19 , 2021
ایرنا نوشت: امام جمعه دزفول با انتقاد از بدحجابی برخی بانوان در فروشگاه‌های بزرگ این شهر ضمن تذکر به مدیران این فروشگاه‌ها خواستار مدیریت این موضوع شد. حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: متاسفانه وضع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000