انتقاد شدید امام جمعه اهواز به انتصابات فامیلی در دولت/ معنای مطالبه‌گری در خیابان‌ها ریختن نیست

انتقاد شدید امام جمعه اهواز به انتصابات فامیلی در دولت/ معنای مطالبه‌گری در خیابان‌ها ریختن نیست

فارس نوشت: امام جمعه اهواز گفت که رویکرد دولت قبل به تعبیر حضرت آقا این بود که هشت سال معیشت مردم را شرطی کردند و همه چیز مشروط به رابطه و تعامل افراطی با دنیای غرب شد.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: چند مانع سر راه اجرای عدالت قرار گرفته است؛ چرا در جامعه‌ی ما اجرای عدالت به شکل واقعی انجام نمی‌گیرد؟ اولین مورد خوی ستمگری بعضی قدرتمندان است که وقتی به قدرت می‌رسند مانع اجرای عدالت می‌شوند.

وی افزود: دومین مورد روحیه‌ی ظلم‌پذیری توده‌ی مردم است، همان آتش به اختیاری که رهبری فرمودند اینجا به کار می‌آید که اگر دیدید مسئولی سوار ماشینی کذایی شده شما تذکر دهید، آقای مسئول بعد از ۴۲ سال انقلاب نمی‌تواند سفره‌های ما شاهانه باشد، ماشین‌های ما نباید کذایی باشد، اینکه بعضی‌ها ۶۰ و ۷۰ میلیون حقوق بگیرند را مردم نمی‌پسندند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با اجرایی شدن عدالت در جامعه عنوان کرد: الآن در راس دولت انقلابی رئیس‌جمهوری است که نشان داده هر کجا رفته فسادستیز بوده و قطعا در برنامه‌شان است اما طی یک و دو ماه نمیتوان کاری کرد چرا که بعضی‌ها هستند که به راحتی دست برنمی‌دارند اما اندک اندک انشالله این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: اما ما مردم نیز بدون اینکه بخواهیم صحنه‌سازی داشته باشیم یا به خیابان بیاییم باید در میدان باشیم تذکر دهیم.

موسوی‌فرد بیان کرد: ما به شما رای ندادیم که فلان مسئول ،داماد و فرزندت را سر کار بیاوری و بهره‌مند شوند؛ مسئول باید مثل مردم و بین آن‌ها زندگی کند؛ اگر ما بخواهیم عدالت اجرا شود لازمه‌ی آن مطالبه‌گری مردم است.

وی افزود: معنای مطالبه‌گری در خیابان‌ها ریختن نیست بلکه آنقدری تذکر دهیم که مسئول خاطی مستاصل شود و جرات تکرار نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در تحلیل عملکرد دولت قبل بیان کرد: رویکرد دولت قبل به تعبیر حضرت آقا این بود که هشت سال معیشت مردم را شرطی کردند و همه چیز مشروط به رابطه و تعامل افراطی با دنیای غرب شد.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت تغییر کرده، افزود: اما اکنون نگاه‌های دولت ۱۸۰ درجه تغییر کرده است و باید حداقل یک سال برای حصول نتیجه صبر کرد اما اندک اندک هم شاهد اتفافاتی هستیم.

موسوی‌فرد در تشریح عملکرد ۱۰۰ روزه‌ی دولت جدید گفت: در کمتر از چند ساعت شاهدیم که معاون اول و چند روز بعد رئیس جمهور به مناطق زلزله‌زده می‌آیند و دولت با روحیه‌ی جهادی در میدان است.

23231

پست بعدی

امام جمعه همدان: گرانی‌های سرسام‌آور منطقی نیست و دلیل موجه ندارد

ج نوامبر 19 , 2021
ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: عملکرد دولت سیزدهم طی ۱۰۰ روز گذشته در حوزه داخلی و سیاست خارجی نشان می دهد که این برنامه ها در مسیر موفقیت قرار گرفته است. آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته همدان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000