امام جمعه همدان: گرانی‌های سرسام‌آور منطقی نیست و دلیل موجه ندارد

امام جمعه همدان: گرانی‌های سرسام‌آور منطقی نیست و دلیل موجه ندارد

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: عملکرد دولت سیزدهم طی ۱۰۰ روز گذشته در حوزه داخلی و سیاست خارجی نشان می دهد که این برنامه ها در مسیر موفقیت قرار گرفته است.

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: عملکرد دولت در مناسبات بین المللی مبتنی بر آموزه‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهوری با سفر به بیش از ۱۰ استان کشور و حضور در بین مردم در عمل نیز "دولت مردمی" را تحقق داده که مورد توجه و حایز اهمیت است.

آیت الله شعبانی موثقی با قدردانی از دولت در مدیریت واکسن کرونا خاطرنشان کرد: تزریق واکسن در کشور وضعیت خوبی دارد و انتظار داریم مردم نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی مدیریت جهادی دولت در بین مردم را مطلوب دانست و افزود: البته دغدغه‌های نظیر گرانی سرسام آور نیز وجود دارد که دولت باید در برنامه کوتاه مدت ضمن اداره بازار، با گرانی مقابله کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: گرانی‌ها منطقی نیست و دلیل موجه ندارد و دولت باید با برنامه‌ ریزی مناسب و همکاری و هماهنگی با مسئولان به این مساله ورود کند.

آیت الله شعبانی موثقی درباره اعمال تدابیر لازم برای مشکلات ایجاد شده از بورس نیز گفت: ۴۰ میلیون جمعت کشور در بورس هستند و اغلب سرمایه مردم با آسیب مواجه شده و نگرانی‌هایی را به وجود آورده که حل این مشکل نیازمند توجه دولت است.

وی انتصاب مدیران لایه‌های میانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران میانی باید تعیین تکلیف شوند چرا که این وضعیت نامعلوم در تغییر یا ابقای مدیران در خدمت به مردم و اجرای امور مشکل ساز شده است.

آیت الله شعبانی موثقی خواستار تدوین برنامه اقتصادی مناسب در کشور و نیز روشن شدن وضعیت وزارت آموزش و پرورش شد و بیان کرد: آموزش و پرورش از حوزه‌های کلیدی کشور است و دولت و مجلس باید هر چه سریعتر وزیر جدید را مشخص کنند.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم توجه به نخبگان کشور گفت: ثروت کشور فکر و اندیشه نخبگان است و باید حمایت از آن‌ها در عمل تحقق یابد.

23231

پست بعدی

امام جمعه اصفهان: دولت از کشاورزان اصفهانی حمایت کند

ج نوامبر 19 , 2021
فارس نوشت: یوسف طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات اخیر کشاورزان و تجمعات آن‌ها اظهار داشت: کشاورز گنج مردم است و اگر کشاورز نباشد مردم از کجا ارتزاق کنند؛ کشاورزی گنجی است برای مردم که از این گنج استفاده می‌کنند، آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000